اخبار نساجی

احیای سازمان مدیریت با ادغام دو معاونت رئیس جمهور / احیا در برنامه ۱۰۰ روزه روحانی قرار گرفت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

احیای سازمان مدیریت با ادغام دو معاونت رئیس جمهور / احیا در برنامه 100 روزه روحانی قرار گرفت

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گفت: احیای سازمان مدیریت و تغییر اساسی در نظام برنامه ریزی کشور که با پشتوانه سالها کار کارشناسی است زودی و با ادغام دو معاونت نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهور و با همکاری مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد.
به گزارش مهر، محمدباقر نوبخت صبح دیروز با حضور در محل معاونت و تشکیل شورای معاونین همچنین حضور در جمع کارشناسان و کارمندان این مجموعه سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه منابع انسانی را تشریح کرد.

وی اعلام کرد: اصلاح نظام برنامه ریزی کشور که متضمن اصلاح نظام مالی و بودجه ای و اصلاح در نظام منابع انسانی کشور می باشد، با پشتوانه کارشناسی ۸ ساله و با ادغام دو معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور و احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در دستور کار عملیاتی دولت قرار دارد.

وی افزود: متأسفانه انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ۸ سال گذشته باعث نابسامانی درحوزه بودجه و منابع انسانی دولت شد که این امر مکرراً مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفته و ریاست جمهور به درستی احیای مجدد این سازمان را از اهم برنامه های دولت در ایام انتخابات اعلام کرد و اکنون با استقرار دولت و با همکاری مجلس شورای اسلامی در اسرع وقت و در چارچوب برنامه صد روزه دولت تدبیر و امید این امر محقق خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با بیان این مطلب که باید رشد اقتصادی با توزیع عادلانه ثروت همراه شود و توسعه بر محور انسان شکل گیرد، افزود: توسعه در مسیر تطور مفهومی خود تاکنون بسیاری از مفاهیم را در برگرفته و امروز تمام دنیا به این نتیجه رسیده است که باید توسعه بر محور انسان شکل گرفته و نهایتاً با رشد اقتصادیزمینه ساز توزیع عادلانه ثروت در جامعه را فراهم آورد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: کشور ما هم پیش از انقلاب و از اواخر دهه ۳۰ که اولین برنامه هفت ساله عمرانی تدوین گردید و پس از انقلاب اسلامی نیز با تدوین برنامه هایپنج ساله توسعه که اکنون در اواسط دوره اجرای پنجم آن به سر می بریم در مسیر برنامه های توسعه ای قرارگرفته است و همه باید تلاش کنیم تا کشور گام های استواری در این زمینه بردارد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی افزود: باید در روند برنامه ریزی توسعه ای کشور به صورت جامع و یکپارچه به مباحث مربوط به نیروی انسانی، منابع مالی و بودجه و حتی منابع طبیعی و زیست محیطی پرداخته شود و امیدواریم احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور زمینه لازم برای این امر را فراهم آورد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×