اخبار نساجی

احمدی‌روشن فرهنگ شهادت را زنده کرد

خواهر شهید احمدی‌روشن، شهادت مصطفی احمدی‌روشن را زنده شدن دوباره فرهنگ شهادت در کشور دانست.

به گزارش فارس، فاطمه احمدی‌روشن یکشنبه شب در یادواره شهدای محدوده پایگاه بسیج شهید اول(ره) حوزه امیرالمومنین(ع) کاشان اظهار داشت: دشمن فکر می‌کرد مردم از انقلاب خسته شده و در انتخابات شرکت نمی‌کنند، اما حضور گسترده مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان منافقان خائن و ابرقدرت‌های حامی آنان بود.

وی شهادت مصطفی احمدی‌روشن را زنده شدن دوباره فرهنگ شهادت در کشور دانست و افزود: استکبار جهانی عزم خود را جزم کرده تا الگوهای غربی و ضد دینی در جامعه ترویج نماید و ما نیز وظیفه داریم برای مقابله با دشمن الگوهایی را به جوانان معرفی کنیم که بتوانیم فردای قیامت پاسخگوی خون شهدایی باشیم که جان خود را در راه اعتلای ایران اسلامی نثار کردند.

خواهر شهید احمدی‌روشن در ادامه با اشاره به مصیبت‌هایی که امام حسین(ع) و یارانش در صحرای کربلا داشتند عنوان کرد: یادآوری صحرای کربلا، تحمل هر مصیبت بزرگی را آسان می‌کند.

وی تصریح کرد: شهدا با خون خود کار را تمام کردند و اکنون ما در مسیری قرار داریم که آنها رفته‌اند.

احمدی‌روشن افزود: از دست یک نفر در خانواده‌ای و فقدان او مشکل است، اما چگونه رفتن افراد، این مشکل را برطرف می‌کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی ادامه داد: مرگ انسان‌ها از لحظه تولد مشخص است اما نوع آن را خود افراد می‌توانند تعیین کنند و در این دنیا با تلاش، مفید و مؤثر بودن و به شهادت رسیدن نوع رفتن خود را تعیین می‌کنیم.

خواهر شهید احمدی‌روشن با اشاره به اینکه وقت نماز ظهر خبر شهادت مصطفی را شنیدم گفت: وقتی نمازم تمام شد به خاطر شهادت برادرم سجده شکر به جا آوردم.

وی ادامه داد: شهادت مصطفی احمدی‌روشن باعث افتخار من و خانواده شد و به داشتن چنین برادری که در راه اسلام و ولایت به شهادت رسید افتخار کرده و ما را برای ادامه راهی که او رفته مصمم‌تر از قبل کرده است.

احمدی‌روشن اضافه کرد: حضور گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نشانه مصمم بودن مردم برای ادامه راه شهدا است.

خواهر شهید احمدی‌روشن همچنین با اشاره به اینکه یاران امام زمان(عج) در بین بچه‌های شما است به خانواده‌ها توصیه کرد فرزندان خود را طوری تربیت کنند که امام زمان (عج) زودتر با ظهور خود جهان را پر از عدل و داد کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×