اخبار نساجی

اتاق بازرگانی اصفهان و خجند تفاهمنامه همکاری امضا کردند

 

تفاهمنامه همکاریهای اقتصادی و بازرگانی بین اتاقهای بازرگانی استان اصفهان خجند تاجیکستان امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان، این تفاهمنامه سه شنبه شب طی مراسمی در اصفهان به امضای «سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس اتاق اصفهان و «کمیل اف فردوسی»(Komilov Fridavs)رییس اتاق خجند رسید .

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان در حاشیه امضای این تفاهم نامه با اشاره به مشترکات فرهنگی و تاریخی بین ایران و تاجیکستان و اصفهان و خجند گفت : از این فرصت باید برای توسعه همکاریهای اقتصادی دو استان استفاده کرد.

وی پیشنهاد راه اندازی دفتر روابط تجاری اصفهان و خجند در اتاق های بازرگانی را به طرف تاجیکی ارایه کرد و گفت: این دفتر می تواند سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی دو طرف را به یکدیگر معرفی کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

سهل آبادی از ظرفیت صنایع معدنی استان اصفهان و آمادگی برای احیای معادن تاجیکستان خبر داد و گفت:معادن سنگ خجند می تواند توسط معدن کاران استان اصفهان مورد بهره برداری قرار گیرد .

«کمیل اف فردوسی»(Komilov Fridavs)رییس اتاق خجند در این دیدار گفت:اصفهان و خجند می توانند با برگزاری نمایشگاه مشترک از توانمندی های هم اطلاع پیدا کنند و همکاری های اقتصادی دو کشور ایران و تاجیکستان را افزایش دهند.

وی با اشاره به روابط خوب ایران با تاجیکستان گفت:روسای جمهور دو کشور هر ساله به کشور یکدیگر سفر می کنند و این نشان از نزدیک بودن روابط سیاسی دو کشور است که فعالان اقتصادی باید از این فرصت برای توسعه روابط اقتصادی بهره گیرند.

«قاسم علی جباری»عضو هیات رییسه اتاق اصفهان در این دیدار خواستار برقراری پرواز مستقیم اصفهان با خجند شد و گفت:دو استان اصفهان و خجند می توانند با نزدیک شدن روابط تجاری سهم بسزایی در افزایش مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان داشته باشند.

تفاهم نامه همکاری اتاق های بازرگانی اصفهان و خجند با هدف معرفی توانمندیها وفرصت های سرمایه گذاری و تجاری دو طرف و مچنین برگزاری نمایشگاه مشترک منعقد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×