اخبار فرش ماشینی

آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین‌آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی

هجدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین‌آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۷ مهر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران همچون سال های گذشته توسط شرکت سامع‌پاد نوین و تحت نظارت انجمن صنایع نساجی ایران برگزار خواهد شد.

به نقل از مجری نمایشگاه، تعداد ۸۰ شرکت داخلی در فضای مفیدی به وسعت ۲۷۵۷.۵ متر مربع، که نسبت به فضای دوره گذشته ۱۲ درصد رشد داشته، و همچنین ۴۲ شرکت خارجی در فضایی به وسعت ۸۰۰ مترمربع، که نسبت به فضای دوره گذشته ۶۷ درصد کاهش یافته، به عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود خواهند پرداخت. لازم به ذکر است که در دوره گذشته تعداد ۱۲۰ شرکت داخلی و ۹۱ شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور داشتند و متأسفانه این دوره از نمایشگاه با استقبال کمتری از سوی غرفه‌گذاران داخلی و خارجی نسبت به دوره های پیشین روبرو شده است.

شرکت‌کنندگان خارجی در این نمایشگاه از کشورهای ترکیه، چین، اسپانیا، ایتالیا، تایوان، کره جنوبی و ژاپن می‌باشند. این در حالی است که در هفدهمین دوره از برگزاری این نمایشگاه علاوه بر کشورهای مذکور شاهد حضور غرفه‌دارانی از کشورهای هند، اتریش، آلمان، تایلند، سوئیس، اندونزی، سوریه و امارات متحده عربی نیز بوده‌ایم.

شایان ذکر است که کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه عبارتند از:
ماشین‌آلات نساجی، لوازم و قطعات وابسته – ماشین‌های گلدوزی، چرخ خیاطی و ماشین‌های دوخت و برش – انواع نخ و مواد اولیه نساجی – انواع پارچه- انواع پوشاک – منسوجات خانگی (شامل پتو، پارچه‌های رومبلی، پرده‌ای، روتختی، ملحفه و روبالشی، تشک خواب، حوله، رومیزی و ترمه، بالش، لحاف و کوسن، لوردراپه، کرکره، سرویس‌های آشپزخانه و حمام و دستشویی)

علاقمندان می توانند در روزهای ذکر شده از ساعت ۹ صبح الی ۴ بعد از ظهر از این نمایشگاه در سالن‌های ۶، ۷، ۲۵ A و B بازدید نمایند.

از غرفه مجله نساجی کهن در سالن ۷ دیدن فرمائید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×