اخبار نساجیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

گزارش لحظه به لحظه از نمایشگاه هیم تکستایل فرانکفورت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

در این پست که پیوسته به روز رسانی می‌شود در طول روز تازه ترین خبرها از نمایشگاه نساجی هیم تکستایل فرانکفورت را گزارش می‌کنیم:

سخنرانی خانم لوسی بریگهام در افتتاحیه نمایشگاه هیم تکستایل ٢٠٢٠ فرانکفورت؛ خانم لوسی بریگهام که امسال به عنوان نماینده رسمی سازمان ملل در زمینه تولید پایدار و آسیب کمتر به محیط زیست با هیم تکستایل همکاری می کند صحبت های بسیار جالبی را در این زمینه انجام داد که در پست های بعدی بیشتر به ان میپردازیم

کنفرانس خبری شرکت ترویرا و معرفی آخرین محصولات و نوآوری ها در حاشیه نمایشگاه هیم تکستایل ٢٠٢٠ ، این شرکت طیف وسیعی از نوآوریها را به نمایش گذاشت به طوری که تنها ۶٠٠ نمونه انواع پارچه و نخ و الیاف از طرف مشتریان ترویرا از سراسر جهان ارسال و در غرفه قرار داشت، از مهمترین بحث های مطروحه در این کنفرانس توجه به بازیافت و استفاده مجدد از محصولات و تولید محصولات پایدار است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

آمارهای شگفت انگیز مسه فرانکفورت:

– برگزاری ۵٨ رویداد تخصصی در صنعت نساجی در ١۶ نقطه جهان

– میزبانی سالانه از ٢٣٨٠٠ غرفه گذار و ۶٠٠ هزار بازدید کننده تخصصی

– بزرگترین شرکت نمایشگاهی جهان با دارا بودن سایت نمایشگاهی اختصاصی

– گردش مالی بیش از ٧٣٣ میلیون یورو سالانه

– برگزار کننده ١۵۵ نمایشگاه تجاری و ٢۶۵ رویداد تجاری

آقای اولاف اشمیت در حاشیه مراسم افتتاحیه ضمن اشاره به اینکه امسال نمایشگاه هیم تکستایل یکی از بهترین دوره های خود را بعد از پنجاه سال میگذراند گفت : تاریخ نشاندهنده پیشرفت شگفت انگیز این رویداد است ، در سال ١٩٧١ در هیم تکستایل ۶٧٩ غرفه گذار داشتیم که در سال ٢٠٢٠ به ٢٩۵٢ شرکت رسیده است.

همچنین در ١٩٧١ نمایشگاه در ۶ گروه کالایی در ٧۶٠٠٠ متر مربع برگزار شد در حالی که امروز درسال ٢٠٢٠ نمایشگاهی در ١۴ گروه کالایی منسوجات خانگی و ٢٣۶٠٠٠ متر مربع را شاهدیم.

همچنین در طی سالها تعداد کشورهای بازدید کننده نیز از ۵٠ کشور به ١۵۶ شرکت توسعه یافته است.

ترامپ، اروپا، خاورمیانه و ترکیه ؛ محورهای نگرانی در نمایشگاه منسوجات خانگی فرانکفورت

فعالان صنعت منسوجات خانگی جهان سال ٢٠٢٠ را با توجه به اوضاع جهانی سالی سخت پیش بینی می کنند. به اعتقاد کارشناسان این صنعت تصمیمات و اقدامات بی ثبات کننده ترامپ در سطح جهان، تحریم های اقتصادی، وضعیت نابسامان اقتصادی در اروپا ، اوضاع پرتنش در خاورمیانه و مبهم بودن اقتصاد و تولیدات نساجی در ترکیه در سال های پیش مواردی است که می تواند بر روی روند رو به جلوی صنعت منسوجات خانگی تاثیر منفی بگذارد.

سورپرایز مسه فرانکفورت برای کارجویان نساجی در سراسر جهان

شرکت مسه فرانکفورت با برگزاری سالانه ۵٨ رویداد نساجی در ١۶ کشور جهان دارای شبکه گسترده ای از صنعت نساجی است. این شرکت در اقدامی جدید بخشی را برای علاقمندان و کارجویان و فارغ التحصیلان خلاق و با انگزه برای کار در برترین شرکت های بین المللی جهان طراحی کرده است که می توانید در ادرس زیر به ان دسترسی داشته باشید. این وب سایت قصد دارد پلی بین شرکتهای بین المللی و فارغ التحصیلان خلاق باشد.
آدرس سایت :
www.texpertisenetwork-jobs.com

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×