اخبار فرش ماشینی

گزارش سمینار آموزشی در شهر کاشان ستارگان فروش چه می کنند؟

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

جمعه ششم آذر ماه هتل سرای عامری ها در محله خانه های تاریخی کاشان میزبان سمینار آموزشی ” ستارگان فروش چه می کنند ” بود که با همکاری مرکز تحقیقات فرش ماشینی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و کلینیک مدیران آریا برگزار می شد.

دراین سمیناره یکروزه که با سخنرانی مقدماتی و خیر مقدم دکتر منصور دیاری آغاز شد در خصوص اصول بازاریابی و ترفندهای فروش حرفه ای و نیز معجزه دیجیتال مارکتینگ و فروش رویایی بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش نساجی نیوز دکترمنصور دیاری در سخنان کوتاه خود، ضمن خیر مقدم به حاضرین در این سمینار به برگزاری سومین همایش ملی صنعت فرش ماشینی در دوازدهم اسفند ماه اشاره نمود و از صاحبان صنایع و مدیران واحدهای فرش ماشینی خواست تا در همایش امسال مشارکت و حضور موثر تری داشته باشند.

دکتر محمود آسیاچی بعنوان سخنران اول این سمینار با اشاره به سختی ها و پیچیدگی های بازار در دوران پساتحریم به انتظارات و توقعات مشتری اشاره نمود و از واحدهای بازاریابی شرکت ها واست تا با ارزش آفرینی و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان نظر آنها را جلب نمایند ، وی با طرح این سوال که چرا مشتری باید از ما خرید کند ؟ به تفکیک بازار پرداخت و از مدیران خواست تا به مشتریان وفادارخود توجه ویژه داشته باشند و با سرمایه گذاری های خود به رشد ایشان کمک کنند تا در نهایت بازار خودشان نیز توسعه یابد و در ادامه به ارئه مطالب مفیدی در خصوص بازاریابی و آمیخته بازاریابی پردختند در بخش دوم این برنامه مهندس محمد عنایتی بیدگلی به طرح موضوع بازاریابی دیجیتال پرداختند و با اشاره به تعاریف بازاریابی الکترونیکی و دیجیتال مارکتینگ به تفاوت های میان بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال پرداخت.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مهندس عنایت با ارائه توضیحات مبسوط در خصوص بازاریابی شرکت های موفق بین المللی در این حوزه ، توجه مدیران را به اهمیت سرمایه گذاری بر روی بازاریابی دیجیتال در عصر حاضر جلب نمود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×