اخبار فرش ماشینیاسلاید شوگزارش نمایشگاه ها

کارگاه‌های آموزشی برای مدیران در کانون نمایشگاه دموتکس آمریکا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نمایشگاه کفپوش دموتکس آمریکا از ۱۶م الی ۱۸م بهمن ماه در مرکز کنگره جهانی جورجیا در آتلانتا برگزار شد.

شرکت نمایشگاهی هانوفر در ایالات متحده آمریکا برگزار کننده دموتکس آمریکا نمایشگاه این دوره را با شعار “جهان زیر پاهای شما”، برگزار کرد.

دونا باس مدیر اجرایی نمایشگاه گفت: “در آمریکای شمالی هیچ نمایشگاه تجاری یا بازاری وجود ندارد که بیشتر از دموتکس آمریکا بر روی نیازهای تجاری خریداران، طراحان و نصابان این حوزه متمرکز باشد.

علاوه بر محصولات صنعت کفپوش جهانی که در معرض نمایش است، ما بطور خاص برنامه آموزشی امسال را برای رشد مشاغل شرکت کنندگان خود تنظیم کردیم.”

تعداد این کارگاه‌های آموزشی نسبت به سال قبل تا سه برابر افزایش یافته است.

تولید کنندگان چین، آلمان، هند، ایتالیا، هلند، ترکیه و سایر کشورها به تولیدکنندگان برتر آمریکایی مانند اندرسون توفکس (یک بخش از صنایع شاو)، گروه دیکسی، میلکن، کفپوش مولیکان و USFloors در این پیوستند تا تازه ترین طرح های کفپوش نرم و سخت و آخرین فناوری های کاربردی و نصب را به نمایش بگذارند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در دموتکس آمریکا امسال شرکت هلندی I4F فناوری جدید ثبت شده خود را با نام LevioTech به نمایش گذاشت که به تولید کنندگان این امکان را می دهد تا در طی تولید تخته های پلیمری سخت، تا ۱۵ درصد در مواد صرفه جویی کنند. این فن آوری با بهینه سازی فرآیند اکستروژن در طول تولید تخته های پلیمری سخت باعث افزایش بهره وری می‌شود.

شرکت ایتالیایی Filomaestro ، خالق یک الیاف فرش منحصر به فرد و بسیار فنی به نام he Bibielle Fiber ، برای اولین بار از فرش های جدید Filomaestro در DOMOTEX USA رونمایی کرد.

نمایشگاه دموتکس آمریکا بخشی از مجموعه دموتکس مستقر در آلمان است.

بیش از ۵ هزار نفر از این نمایشگاه در سال ۲۰۱۹ میلادی بازدید کردند و ۲۸۲ غرفه گذار از ۲۵ کشور جهان در آن شرکت کردند.

 

 

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×