اخبار نساجی

پشت نویسی الکترونیکی اظهارنامه ها در گمرک فرودگاه امام(ره)

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

مدیر کل گمرک فرودگاه امام(ره) گفت: در راستای اجرای سیستم اظهار الکترونیک(اظهار از راه دور) پشت نویسی الکترونیک اظهارنامه ها برای اولین بار در بین گمرکات در گمرک فرودگاه امام(ره) عملیاتی شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، غلامرضا فاتحی افزود: ما با در نظر گرفتن تعدادی رایانه در تمامی انبارها نسبت به اجرای پشت نویسی الکترونیکی اظهارنامه اقدام نموده ایم، بدین صورت که بعد از این که کالا توسط سیستم در مسیر قرمز قرار گرفت.

وی ادامه داد: ارزیاب در مراحل ارزیابی کالا؛ مشاهدات و گزارشات خود را ثبت سیستمی می نماید و از طریق ثبت اطلاعات در سیستم، گزارشات به روز و آنلاین در سیستم برای کارشناس مربوطه قابل دسترسی است.

فاتحی، مزایای اجرای این طرح را تسریع و تسهیل روند تشریفات گمرکی و عدم دخل و تصرف در ظهرنویسی اظهارنامه ها اعلام کرد و افزود: با اجرای این روش؛ ظهر نویسی ناهمگون اظهارنامه ها از میان رفته و اظهارنامه با فرمت و کاراکترهای مشخص به گونه ای پایدار در سرور ثبت می گردد و دسترسی به آیتم های اساسی اظهارنامه در هر مرحله از انجام تشریفات گمرکی در سیستم قابل پیگیری خواهد بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×