اخبار نساجی

وضعیت تامین کالاهای اساسی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

وضعیت تامین کالاهای اساسی

 

گزارش غضنفری از دیدار با روحانی

وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از ظهر دیروز به همراه معاونانش به دیدار رئیس جمهور منتخب رفت و گزارشی از وضعیت صنعت، معدن و تجارت ارائه کرد.

به گزارش مهر، مهدی غضنفری دیروز در مراسمی به مناسبت دهه تولید ملی و روز ملی اصناف گفت: اوج اعتلای تعامل با اصناف را در دولت های نهم و دهم شاهد بودیم، هرچند که در دولت های قبلی این همراهی وجود داشته و در دولت های بعدی نیز تدوام خواهد داشت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: تعامل دولت های نهم و دهم با صنوف و مجامع صنفی شکل ساماندهی شده ای به خود گرفت و رئیس جمهوری نیز به طور جدی پیگیری این موضوع بود.
وی در این مراسم که با حضور معاون اول رئیس جمهوری، وزیر کشور، سیدمسعود میرکاظمی و جمعی از مسئولان دولتی و بخش خصوصی برگزار شد، تصریح کرد: در ۸ سال گذشته تلاش بر این بود تا ارتباط سیستماتیک و سامان یافته ادامه پیدا کند و در عین حال بسیاری از امور به اصناف واگذار شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

غضنفری با تبریک تبدیل شورای اصناف به اتاق اصناف در قانون جدید نظام صنفی به صنوف و مجامع صنفی کشور گفت: همراهی با اصناف در ۸ سال گذشته به یک فرهنگ تبدیل شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از اصناف به عنوان مردان و زنان کوشا و پاسدار انقلاب اسلامی و پشتیبانان هشت سال دفاع مقدس و اسطوره های مقاومت یاد کرد و افزود: در زمان اجرای قانون هدفمندی نیز پدیده منحصر به فردی را شاهد هستیم که همراهی و همکاری اصناف در موفقیت این برنامه غیرقابل توصیف است.

وی خطاب به اصناف بیان داشت: هم اکنون نیز که در زمان تحریم بسر می بریم به همان پایمردی ها و جوانمردی شما نیاز داریم چرا که دشمنان فشارهای بسیاری را وارد کرده و بدنبال گرانی و کبمود کالا هستند.

غضنفری با بیان اینکه شرایط تامین کالاهای اساسی در زمان کنونی خوب است گفت: موضوع توزیع نیازمند مراقبت های بیشتر اصناف است. از نظر وی، در این نبرد سنگین اقتصادی که بین نظام و دشمنان جمهوری اسلامی وجود دارد بار سنگینی بر دوش اصناف است و شرط موفقیت همراهی صنوف است چرا که در این صورت پشتیبانی مردم را نیز خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این شرایط درخواستی نیز از اصناف دارم و آن این است که برگ زرین دیگری بر افتخارات کشور بیافزایند تا شاهد آن باشیم که دشمن قادر نباشد از طریق تحریم ها مشکلی برای مردم ایجاد کند.

کالاهای ماه مبارک رمضان تامین است

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: هم اکنون موجودی کالاهای اساسی در مقایسه با سال گذشته بسیار بهتر است و اصناف نیز در این خصوص برنامه ریزی های لازم را کرده اند. وی یادآور شد: سال گذشته با مشکل تامین مرغ مواجه بودیم، اما در زمان حاضر نهاده های دامی به اندازه کافی موجود است و مشکلی در این خصوص نداریم.

گزارش آخرین وضعیت صنعت، معدن و تجارت به رئیس جمهوری منتخب

غضنفری که در این مراسم با تاخیر حضور یافت گفت که پیش از ظهر امروز به همراه معاونانش به حضور رئیس جمهوری منتخب رفته اند و گزارشی از آخرین وضعیت صنعت، معدن و تجارت ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه موضوع اصناف و روز ملی نیز مطرح شد و حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی نیز خواستار آن شد سلام وی را به شما برسانم. غضنفری افزود: خدا را شاکرم در پایان ۸ سال فعالیت دولت های نهم و دهم آنچه دولت انتظار داشت که همان روابط دو طرفه و مثبت با اصناف است محقق شد و شرایط هم اکنون به نقطه ای رسیده که در مراسم امسال از وزرای سابق بازرگانی تقدیر می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×