اخبار نساجی

وزیر نیرو:در هر ملاقات خارجی بابت هدفمندی یارانه ها به ما تبریک می گویند

 

وزیر نیرو:در هر ملاقات خارجی بابت هدفمندی یارانه ها به ما تبریک می گویند

انرژی – ۱۰۰ هزار میلیارد ریال صرفه جویی از محل اجرای قانون هدفمندی یارانه

وزیر نیرو در گفتگو با خبرآنلاین گفت: هدفمندی یارانه‌ها بزرگ‌ترین طرح اقتصادی اجراشده در کشور است و این طرح موجب افتخار دولت است ما در هر ملاقات خارجی که با مقامات دیگر کشورها انجام می‌دهیم، نخستین مسئله‌ای که مطرح می‌کنند تبریک به خاطر موفقیت خوب در اجرای این طرح است بنابراین این طرح با وسعتی ملی، همکاری همه را می‌طلبد و وزارت نیرو نیز در خط مقدم اجرای این قانون است.

مجید نامجو افزود: در حال حاضر بحث فاز دوم هدفمندی یارانه ها وارد مراحل جدی شده است و گزینه ها ی مختلفی در خصوص قیمت آب و برق در مرحله دوم مطرح است.

وی تصریح کرد: اکنون چهار گزینه برای قیمت حاملهای انرژی بر روی تابلوی ستاد هدفمندی یارانه ها درج شده که دراین راستا تصمیم گیری برای انتخاب قیمت ها بر عهده رییس جمهور و ستاد هدفمندی یارانه ها است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وزیر نیرو ادامه داد:  وزارت نیرو هم ظرفیت های خود را برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه ها آماده کرده و مشکلی برای اجرای این مرحله ندارد. البته این نکته را هم اضافه کنم، همانگونه که در مرحله اول هدفمندی تلاش کردیم رابطه ی شفاف و صادقانه ای با مردم داشته باشیم،امید داریم در فاز دوم هدفمندی نیز ، رضایت نسبی مردم را در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها شاهد باشیم.
نامجو خاطر نشان کرد: براساس آمارهای موجود امسال از محل اجرای قانون هدفمندی یارانه ۱۰۰ هزار میلیارد دریال صرفه جویی ایجاد شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×