اخبار فرش ماشینی

همکاری ایران و سوئیس در صنعت پوشاک با استفاده ازفناوری‌های نوین

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

ایران و سوئیس

نخستین کارگاه آموزشی تکنولوژی‌های نوین در صنعت پوشاک توسط یک شرکت معتبر سوئیسی، از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری شهرداری تهران برگزار می‌شود

 رضا شریعت‌پور، مدیر اداره اشتغال ستاد توانمندسازی شهرداری تهران درباره اهداف برپایی نخستین کارگاه آموزشی تکنولوژی‌های نوین در صنعت پوشاک با همکاری دوسویه ایران و سوئیس گفت: مدتی است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در طرحی با عنوان “تکاپو” سعی در ایجاد فرصت‌ها و فرآیندهای مؤثر در بررسی مشکلات تولید به ویژه در صنعت پوشاک کرده است و این کارگاه آموزشی در ادامه همین مسیر برپا می‌شود.

شریعت‌پور با اشاره به همراهی مؤثر انجمن صنایع پوشاک در اجرای این طرح اظهار داشت: پس از بررسی‌های انجام گرفته قرار شد تا با یک شرکت سوئیسی با نام “قرزی” وارد مذاکره شده چرا که آن‌ها ارائه مشاوره راه‌اندازی خطوط تولید پوشاک در کشورهای مختلف را در برنامه کاری خود دارند و از همین رو با دعوت از آن‌ها مقرر شد که در سفر به ایران و بازدید از کارخانه‌ها تولید بزرگ‌ترین برندهای ایرانی اقدام به انتقال تکنولوژی‌های نوین در صنعت پوشاک کرده و نقاط ضعف موجود نیز بررسی و مرتفع شوند.

مدیر اداره اشتغال ستاد توانمندسازی شهرداری تهران با اشاره به اینکه نخستین کارگاه آموزشی تکنولوژی‌های نوین در صنعت پوشاک، از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری شهرداری تهران برگزار می‌شود اظهار داشت: در مدت زمانی که مدیران این شرکت سوئیسی به ایران آمده‌اند از چندین کارخانه مطرح همچون هاکوپیان، گراد، عصر جدید و … بازدید کرده‌اند و در ادامه به بحث‌هایی همچون بهره‌وری بالا، کنترل کیفیت، پیشرفت نرم‌افزاری و مواردی از این دست رسیدگی خواهد شد.

شریعت‌پور در خاتمه به نمایشگاه “زنان و تولید ملی” در ماه گذشته اشاره و تصریح کرد: بنا بر اطلاع‌رسانی انجام گرفته از طراحان و تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه دعوت به عمل آمده تا در این کارگاه آموزشی که به شکل رایگان نیز برپا می‌شود حضور به هم رسانده و همچنین سایر فعالان و صاحبان برند در حوزه پوشاک داخلی می‌توانند از این کارگاه آموزشی استفاده کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نخستین کارگاه آموزشی تکنولوژی‌های نوین در صنعت پوشاک با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز شنبه ۱۷ مهر از ساعت ١۴الی ١۶ در محل دائمی نمایشگاه تخصصی شهرداری تهران “بوستان گفتگو” و در آمفی‌تئاتر واقع در سالن بهارستان برگزار می‌شود

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×