اخبار فرش ماشینی

هالی بکر؛ وبلاگر معروف Decor8 در دموتکس ۲۰۱۸

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

هالی بکر آمریکایی، طراح داخلی، تست میکر، طراح و نویسنده وبلاگ معروف Decor8، قرار است در دموتکس ۲۰۱۸ سخنرانی کند.

سالن شماره ۹ در دموتکس ۲۰۱۸ میزبان اهالی فرهنگو رسانه خواهد بود و در این سالن فضایی به این بخش اختصاص داده شده است:

  • حضور طراحان داخلی در قالب مهمان، در سالن شماره ۹
  • تالار گفتمان وبلاگ نویسان، سالن شماره ۹

دموتکس، نمایشگاه جهانی پیشرو در صنعت کفپوش (۱۲ تا ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸)، در دوره پیش‌رو به لطف “هالی بکر” یکی از برجسته‌ترین وبلاگ نویسان و طراحی داخلی در جهان، در زمینه طراحی داخلی و سبک زندگی نیز حرفی برای گفتن دارد. هالی بکر بنیانگذار Decor8 یکی از مشهورترین وبلاگ‌های طراحی در جهان است، که ۱.۵ میلیون دنبال‌کننده و  طرفدار و خواننده از سراسر جهان دارد. در ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸، کارشناسان برجسته طراحی داخلی آلمانی-آمریکایی، در بخش جدید نمایشگاه دموتکس که “روند ساخت” نام دارد، در سالن شماره ۹، گرد هم می‌آیند.

 

هالی بکر نویسنده که یکی از معروف‌ترین نویسنده‌ها در حوزه طراحی است تا ۴ کتاب چاپ شده دارد. کتاب‌های او با عنوان‌های “دکوراسیون”، “دکوراسیون کارگاه”، “دکوراسیون با گل” و “دکوراسیون مهمانی”، هم اکنون به ۲۰ زبان در سراسر جهان ترجمه شده و در دسترس قرار دارند، این کتاب‌ها بسیار سرگرم‌کننده و مفرح در زمینه طراحی داخلی به شمار می‌روند. بکر می‌گوید: “من عاشق ترکیب سنت با مدرنیته هستم، اینکه طراحی داخلی را چقدر جدی بگیرم مهم نیست. این ترکیب در مورد رسیدن به کمال نیست، بلکه ترکیبی است برای یافتن شادی.”

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

هالی بکر همچنین علاقمند به آموزش دوره‌های طراحی از طریق اینترنت برای وبلاگ نویسان در همه سطوح، از مبتدی تا پیشرفته است. او اولین دوره خود را در سال ۲۰۰۹ در پورتال “Blogging Your Way” در آوریل ۲۰۰۹ برگزار کرد و از آن زمان به بعد، به بیش از ۱۰،۰۰۰ دانش آموز در سراسر جهان درباره وبلاگ نویسی، رسانه‌های اجتماعی، طراحی داخلی و عکاسی، آموزش داده است. دوره های او چالشی اساسی برای تمام وبلاگ نویسان تازه کار است. او در این دوره‌ها به سوالاتی همچون؛ وبلاگ نویسان چگونه موقعیت مناسب خود را پیدا می‌کنند؟ یک فرآیند خلاق چگونه کار می‌کند؟ چه روش‌های تحقیقاتی وجود دارد؟ چگونه دنبال کننده جذب کنیم؟ پاسخ می‌دهد. آنها همچنین بر روی مسائل حقوقی تمرکز می‌کنند و آموزش طراحی بصری وبلاگ را ارائه و پیاده سازی می‌کنند. بکر، به عنوان یک معلم، حامی و پرورش دهنده است. او می‌گوید: “من دیگر وبلاگ نویسان را نه به عنوان رقیب، بلکه به عنوان بخشی از یک جامعه می بینم و تا کنون دوره‌های من از همان ابتدا برای مردمی که اطلاعاتی در این زمینه نداشتند بسیار شگفت انگیز بوده است.”

 

هالی بکر قرار است تجربیات گسترده خود را در دموتکس ۲۰۱۸ به اشتراک بگذارد. سخنرانی او با عنوان «نحوه همکاری با وبلاگ نویسان و عوامل موثر در فروش محصولات خود» که از ۱۰ تا ۱۱:۳۰ صبح ۱۲ ژانویه در محل برگزاری نمایشگاه دموتکس برگزار خواهد شد. در درجه اول با هدف ارائه اطلاعات به غرفه‌داران و سایر وبلاگ نویسان است، اما برای معماران، طراحان، طراحان داخلی و دیگر بازدیدکنندگان دموتکس نیز الهام بخش خواهد بود.

 

از ساعت ۳:۱۵ تا ۴:۱۵ بعد از ظهر همان روز، او همچنین در گفتگویی با سایر وبلاگ نویسان در مورد روند و آینده طراحی داخلی شرکت خواهد کرد. در فاصله بین دو سخنرانی او به بازدید از نمایشگاه وبلاگ نویسان خواهد پرداخت، و از آخرین نوآوری های هیجان انگیز و خلاق در صنعت کفپوش با خبر خواهد شد. تمامی سخنرانی‌ها، گروه‌های بحث و گفتگو و برگزاری تورهای گردشی در نمایشگاه، همه به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

من عاشق ترکیب سنت با مدرنیته هستم، اینکه طراحی داخلی را چقدر جدی بگیرم مهم نیست. این ترکیب در مورد رسیدن به کمال نیست، بلکه ترکیبی است برای یافتن شادی.

سالن ۹، تالار گفتمان وبلاگ نویسان

دموتکس در سال ۲۰۱۸ اولین تالار گفتمان وبلاگ نویسان خود را معرفی خواهد کرد که این تالار درواقع جدیدترین بخش نمایشگاه “روند ساخت” در سالن شماره ۹ به شمار می‌رود، این سالن یک مکان مرکزی را برای جامعه وبلاگ نویسی فراهم می‌کند که در آن وبلاگ نویسان می‌توانند ایده‌های خود را به اشتراک گذاشته و با گرد‌آوری تمامی ایده‌ها آن‌ها را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهند. مانیتورهای بزرگی در سالن قرار خواهد گرفت که به طور زنده پست‌های وبلاگ نویسنان را در وبلاگ‌ها یا شبکه‌های اجتماعی آنها نمایش خواهد داد. همچنین نمایشگاه “روند ساخت” به یک دنیای متفاوتی به عنوان یک نقطه عطف و مرکزی و منبع الهام برای بازدیدکنندگان تبدیل خواهد شد.

 

درباره هالی بکر

هالی بکر به عنوان یک وبلاگ نویس، روزنامه نگار، طراح داخلی و نویسنده، از خود یک نام بین المللی ساخته است. او بنیانگذار وبلاگ Decor8 است که این وبلاگ برنده جایزه طراحی و سبک زندگی است (www.decor8blog.com)، و همچنین برگزار کننده دوره‌های اینترنتی بسیار محبوب با عنوان Blogging Your Way به شمار می‌رود. (www.bloggingyourway.com). هالی بکر همچنین نویسنده‌ای بین‌المللی و صاحب بهترین و پرفروش‌ترین سری کتاب های “دکوراسیون” است که تحت این عنوان تا کنون چهار کتاب را منتشر کرده است. او موفق به کسب یک رشته جوایز در حوزه کاری خود و همچنین خارج از این حوزه شده است، و همچنین به عنوان یک تست میکر بین المللی دارای ۱.۵ میلیون طرفدار و خواننده ثابت در سراسر جهان است. او متولد آمریکا است، ولی اکنون در هانوفر آلمان زندگی می‌کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×