اخبار فرش ماشینی

نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با سرپرست دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت

 

نشست هیأت‌مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با سرپرست دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت

 

در این نشست که در روز شنبه مورخ ۱۱ آذرماه برگزار شد، هیأت‌مدیره انجمن ضمن تبریک انتخاب آقای دکتر نعمت‌الله مردانی به عنوان سرپرست دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت و آرزوی موفقیت‌های روزافزون برای ایشان، به بیان مشکلات حال حاضر صنایع نساجی و پوشاک کشور از جمله مشکلات تأمین مواد اولیه، کمبود نقدینگی در واحدهای تولیدی، مشکلات عرضه محصولات پتروشیمی مورد مصرف در صنایع نساجی در بورس کالا و مشخص نبودن تکلیف شرایط معافیت صادرات ریالی پرداخته و اظهار امیدواری کردند که صنعت نساجی کشور با حمایت و تلاش آن دفتر، در راستای افزایش تولید و صادرات گام‌ بردارد.

در این نشست مقرر شد تا به منظور تداوم هم‌اندیشی و هم‌فکری متقابل، جلسات مداوم فیمابین هیأت‌مدیره و کمیته‌های تخصصی انجمن با سرپرست دفتر صنایع نساجی و پوشاک برگزار گردد.

آقای دکتر مردانی که از افراد تحصیل‌کرده رشته مهندسی نساجی بوده و از بدنه کارشناسی وزارت صنایع و دفتر نساجی می‌باشد، اشراف کاملی به مسائل این صنعت داشته و در حدود ده سال سابقه فعالیت در رده‌های مختلف دفتر نساجی و پوشاک را دارا می‌باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×