اخبار فرش ماشینی

مژده برای مخاطبان مجله نساجی کهن

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

با مجله کهن به روز باشید .از این پس شما عزیزان می‌توانید نسخه PDF و فیزیکی هر شماره و همچنین اشتراک سالیانه مجله را از طریق سایت مگ‌ایران و اپلیکیشن فیدیبو دانلود کنید.

مگ‌ایران بانک اطلاعاتی مجلات، نشریات و مطبوعات کشور به شمار می‌رود. شما با مراجعه به صفحه مجله نساجی کهن بر روی سایت مگ‌ایران می‌توانید هر نسخه مجله را که بخواهید به صورت فیزیکی خریداری نمایید. حتی قادر خواهید بود اشتراک سالیانه مجله را با تخفیف خریداری نمایید.

لینک صفحه مجله نساجی کهن بر روی سایت مگ‌ایران:

http://bit.ly/2ASHJiQ

حتی این امکان برای دوستانی که تمایل به خرید نسخه PDF یا اشتراک مجله ندارند و بیشتر مشتاق به مطالعه مطلب خاصی در یکی از شماره های کهن هستند می‌توانند با ایجاد حساب کاربری بر روی این سایت بدون نیاز به خرید نسخه فیزیکی یا PDF مجله مطالب مورد نظر خود را با انتخاب از فهرست هر شماره مطالعه نمایند.

اپلیکیشن فیدیبو نیز که بر روی تمامی سیستم عامل‌های اندروید، ios و ویندوز موبایل قابل نصب می‌باشد به شما این امکان را می‌دهد تا PDF هر شماره را خریداری نمونده و از طریق گوشی یا تبلت و آیپد مطالعه کنید. شما حتی از طریق سیستم نیز میتوانید هم از طریق اپلیکیشنی که بر روی ویندوز نصب می‌شود هم سایت فیدیبو مجله کهن را مطالعه کنید.

لینک صفحه مجله نساجی کهن بر روی فیدیبو:

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

http://bit.ly/2AyiqzY

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×