اخبار فرش ماشینی

مرزهای تحریم را شکستیم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیر عامل بانک ایران و اروپـا از موفقیت این بانک درعرصه بین المللی و ارائه تسهیلات فراتر از انتظار خبر داد.

سیاوش نقشینه درباره زمان آغاز فعالیت های ریالی این بانک اظهار داشت: زمان شروع فعالیت ریالی بانک ایران و اروپا معلوم نیست و باید در انتظار برنامه ها و تحولاتی که در آینده پیش روی وضعیت اقتصادی دنیا قرار دارد باشیم.
وی گفت: تمام تسهیلات درکشور آلمان به عنوان یک کشور اروپـایی به صورت یورو ارائه می شود بر همین اساس تسهیلات بانک ایران و اروپا در ایران نیز در قالب ارزهای جهان شمول و بیشتر براساس یورو است.
مدیرعامل بانک ایران و اروپـا افزود:ارائه تسهیلات به صورت یورو درایران بشدت مورد استقبال قرارگرفته و حتی از اهدافی که مسئولان بانک در نظر داشتند نیز فراتر رفته است.

وی درپاسخ به این سوال که آیا مدیریت بانک تصمیمی برای گسترش شعب در سایر استانهای ایران گرفته یا خیر، تصریح کرد: تاکنون دراین خصوص تصمیمی اتخاذ نشده است. چرا که این بانک قصد دارد به عنوان یک بانک خارجی به صورت عمودی رشد کند تا بتواند یک شعبه پـرقدرت کارشناسی در ایران داشته باشد.
نقشینه درپایان درباره زمینه های فعالیت اقتصادی بانک ایران اروپا، نیز گفت: این بانک در تمام زمینه های اقتصادی فعالیت دارد ولی بیشتر تسهیلات آن در زمینه صادرات و واردات ارائه شده و به طورکلی بیشترین فعالیت تاکنون درزمینه بازرگانی خارجی انجام شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×