اخبار نساجی

مجلسی‌ها سوار چه خودرویی می‌شوند؟

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

مجلس نهم به هر یک از نمایندگان یک دستگاه پژو پارس اهدا کرد که البته برخی از وکلای ملت از گرفتن آن خودداری کردند.

به گزارش زلال نیوز ، در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه ۲۶ مهر در قسمتی از راهروهای مجلس کارت سوخت به نمایندگان تحویل داده می شد.

خبرنگار ما پیگیر این موضوع و متوجه شد که مجلس نهم به نمایندگان پژو پارس داده و کارت سوخت آنها هم آماده شده است. روز چهارشنبه در حاشیه جلسه علنی مجلس این کارت سوخت به نمایندگان تحویل داده شد.

در همین رابطه وقتی مسئول توزیع کارت سوخت از روح الله حسینیان نماینده تهران و چهره شاخص مجلس خواست تا با مراجع به جایگاه کارت سوخت خود را تحویل بگیرد، وی در جواب گفت: من خودرویی تحویل نگرفتم تا کارت سوخت بگیرم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین یکی دیگر از نمایندگان شاخص مجلس در این باره به خبرنگار جهان گفت: من خودرو نگرفتم اما ظاهرا مجلس برای اینکه قسمت موتورپل را تعطیل کند، تصمیم دارد تا به همه نمایندگان یک خودرو تحویل دهد تا تردد آنها با همین خودرو صورت گیرد.

وی افزود: البته گفته می شود که سند این خودروها به اسم مجلس است و به نام نمایندگان نیست.

در ابتدای مجلس هشتم هم به هر نماینده مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان پول بابت اجاره منزل، اجاره دفتر و گرفتن خودرو داده شد که حاشیه های زیادی به دنبال داشت و با اعتراض بسیاری از فعالان عدالتخواه روبرو شد.

خردادماه سال جاری نیز حسین سبحانی نیا عضو هیات رییسه مجلس نهم با اشاره به اینکه مجلس مالک ماشین‌ها خواهد بود، اعلام کرده بود: سند این ماشین‌ها به نام مجلس است و هیچ ماشینی به نام نماینده سند زده نمی‌شود، همچنین اینکه مجلس نماینده را به ایران خودرو معرفی کند تا قرار‌داد ببندد و یا پول و یا وامی به آنها داده شود، صحت ندارد. تهیه ماشین برای نمایندگان نیز در اختیارات هیئت رئیسه است و ناظران هیئت رئیسه اکنون به دنبال چنین مسئله‌ای هستند.

برای رفع هرگونه ابهام و شائبه آمادگی دارد تا توضیحات هیئت رئیسه و یا روابط عمومی مجلس را در این زمینه و در خصوص نحوه دادن پژو پارس به نمایندگان و اینکه بعد از پایان مجلس این خودروها متعلق به نمایندگان می شود یا در اختیار مجلس قرار می گیرد را منتشر کند.

گفتنی است مجلس شورای اسلامی (دوره نهم) در حال حاضر ۲۸۶ نماینده دارد و هم اکنون قیمت خودروی “پژو پارس” در بازار ۳۲۰ میلیون ریال (۳۲ میلیون تومان) است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×