اخبار فرش ماشینی

فرش ها و زمینی امن تر برای همه !

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

فرش ها زمین مطمئن تر و امن تری را نسبت به سایر کفپوش ها به خصوص در هنگام زمین خوردن  برای ما فراهم می کنند.

این خاصیت فرش ها به ویژه در شرایط هوای بارانی و یا هوای برفی با اهمیت تر است. چرا که وقتی شما به زمین می خورید خاصیت ویژه سطح فرش در کاهش شدت ضربه برخورد شما با سطح زمین نقش به سزایی دارند.

هرجایی که هستید چه در مدرسه و خانه یا بیمارستان و دفتر کارخودتان انتخاب کفپوش هایی مانند فرش ماشینی، فرش های تافتینگ، فرش های دستباف، انواع موکت ها و … می توانند انتخاب بسیار خوب و مطمئنی باشند. به ویژه در محیط هایی که کودکان حضور دارند مانند مهد کودک ها و مدارس این نوع کفپوش ها به شدت مورد استفاده و ترجیح هستند تا هر چه بیشتر کودکان را از معرض آسیب های احتمالی دور نگاه داند.

یکی دیگر از مزایای فرش ماشینی و دیگر کفپوش های خاب دارد صدای کمتر و بهره وری بسیار بالاتر است که باعث می شوند سر و صداها تا حد زیادی منتقل نشوند و محیطی گرم و آرام را فراهم می کنند. در واقع فرش ماشینی و سایر کفپوش های خاب دار مانند موکت، فرش دستباف ، انواع فرش های تافتینگ و … می توانند در مواقعی مانند یک عایق خوب عمل کنند .

صنعت تولید فرش های ماشینی و تافتینگ در سالهای اخیر به قدری دچار تحول شده است و خود را با تکنولوژی های جدید اجین کرده که کم کم فرش ها دارای کاربری های جدید و غیر قابل باوری می شوند. سعی ما بر این است تا در وب سیات مجله نساجی کهن بیشتر شما را با این کاربرد ها و تکنولوژی های فرش آشنا کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×