اخبار نساجی

توضیحات بهمنی درخصوص سامان‌دهی بانک‌ها

 

توضیحات بهمنی درخصوص سامان‌دهی بانک‌ها

رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون اقتصادی مجلس، گزارشی از ساماندهی موسسات و صندوق‌های اعتباری و خصوصی به نمایندگان ارائه کرد.

به گزارش بی باک به نقل از ایسنا، ابراهیم نکو عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی با بیان این مطلب افزود: در این جلسه بهمنی توضیحات کلی درخصوص نگرانی‌های ابراز شده در مورد بانک‌ها و موسسات قرض‌الحسنه‌ای که به دنبال سودجویی بوده و یا فعالیت‌های غیر قانونی داشتند، ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به توضیحاتی که از سوی مسئولین مرکز پژوهش‌های مجلس درخصوص گرانی بیان شده بود نیز رییس کل بانک مرکزی توضیحات مختصری را ارائه داد.

نکو خاطرنشان کرد: در این جلسه نیز نشست مشترکی با حضور مسئولان مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی جمهوری اسلامی ایران جهت معارفه و استماع برنامه‌های آنان در سال جاری برگزار شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: همچنین نشستی با مسئولین مرکز پژوهش‌های مجلس (واحد اقتصادی) و استماع گزارشات اقتصادی این مرکز مطرح شد اما نتیجه‌ی خاصی در پی نداشت و مقرر گردید که در جلسات آتی این موضوع مورد بررسی دقیق‌تری قرار گیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×