اخبار نساجی

توضیحات بهمنی درخصوص سامان‌دهی بانک‌ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

توضیحات بهمنی درخصوص سامان‌دهی بانک‌ها

رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون اقتصادی مجلس، گزارشی از ساماندهی موسسات و صندوق‌های اعتباری و خصوصی به نمایندگان ارائه کرد.

به گزارش بی باک به نقل از ایسنا، ابراهیم نکو عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی با بیان این مطلب افزود: در این جلسه بهمنی توضیحات کلی درخصوص نگرانی‌های ابراز شده در مورد بانک‌ها و موسسات قرض‌الحسنه‌ای که به دنبال سودجویی بوده و یا فعالیت‌های غیر قانونی داشتند، ارائه کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به توضیحاتی که از سوی مسئولین مرکز پژوهش‌های مجلس درخصوص گرانی بیان شده بود نیز رییس کل بانک مرکزی توضیحات مختصری را ارائه داد.

نکو خاطرنشان کرد: در این جلسه نیز نشست مشترکی با حضور مسئولان مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی جمهوری اسلامی ایران جهت معارفه و استماع برنامه‌های آنان در سال جاری برگزار شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: همچنین نشستی با مسئولین مرکز پژوهش‌های مجلس (واحد اقتصادی) و استماع گزارشات اقتصادی این مرکز مطرح شد اما نتیجه‌ی خاصی در پی نداشت و مقرر گردید که در جلسات آتی این موضوع مورد بررسی دقیق‌تری قرار گیرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×