اخبار فرش ماشینی

فرش‌های ایرانی در همدان به‌نمایش گذاشته می‌شوند

«پنجمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف» امروز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان در این نمایشگاه که در وسعتی بالغ بر هشت هزار مترمربع و در ۳ سالن ابن‌سینا، الوند و هگمتانه شرکت نمایشگاه های بین‌المللی استان همدان دایر خواهد بود، در مجموع بیش از ۸۰ واحد از شهرهای تهران، قم، کرمانشاه، شیراز، اصفهان، بیجار، نائین، یزد، مشهد، تبریز، بروجن، بوکان، خوی، کرمان و همدان حضوری فعال دارند و محصولات تولیدی خود را در معرض دید عموم و متخصصان قرار خواهند داد.

از نکات بارز این نمایشگاه که در نوع خود بی‌نظیر است حضور انواع طرح‌ ماهی تبریز در ۵۰ و ۴۰ رجی و همچنین طرح‌های کاشمر و یزد و اردکان است.

در این نمایشگاه قریب به ۲۱ واحد انواع تابلوفرش و بقیه واحدها فرش‌های دستباف خود را ارایه خواهند داد.

حضور انواع فرش‌های تزیینی و گرانقیمت ابریشمی با طرح‌های اصیل و نیز انواع فرش‌های عشایری با طرح‌های مختلف نواحی گوناگون از دیگر نکات قابل اشاره در این نمایشگاه به شمار می‌رود.

در این نمایشگاه که تا ۲۸ خردادماه به کار خود ادامه خواهد داد به منظور ارائه کار و به صورت کارگاهی و نیز آشنایی بازدیدکنندگان با مراحل مختلف تهیه و تولید فرش چند واحد اقدام به بافت فرش به صورت زنده و مقابل دیدگان بازدیدکنندگان خواهند کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

همچنین در این غرفه‌ها انواع دار قالی و خامه به مخاطبان ارایه می‌گردد.

برگزاری انواع جنگ‌های شادی در پایان روز از نکات برجسته این نمایشگاهها جهت بازدیدکنندگان به شمار می‌آید.

بازدید و خرید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و خرید تا شنبه ۲۸ خردادماه به کار خود ادامه خواهد داد و ساعات بازدید از آن همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ و روز جمعه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ به صورت یکسره خواهد بود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×