اخبار نساجی

فرزین:مخالفتی با اجرای فاز دوم هدفمندی وجود ندارد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

فرزین:مخالفتی با اجرای فاز دوم هدفمندی وجود ندارد

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌ها، از نشست مشترکی با اعضای هیات رئیسه کمیسیون تلفیق درباره اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها خبر داد و گفت: ما پیشنهادهایی را مطرح کردیم و مجلس نیز در حال بررسی است.

محمدرضا فرزین در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به نشست دیروز خود با اعضای هیات رئیسه کمیسیون تلفیق مجلس، بیان کرد: ما در حال حاضر با هیات رئیسه کمیسیون تلفیق درباره کلیات موضوع و نحوه اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها در حال بحث و بررسی هستیم و زمانی که توافق کردیم، به طور قطع اعلام می‌شود.

وی در رابطه با مخالفت مجلس با اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها، افزود: ما امروز نشست مشترکی با برخی از نمایندگان داشتیم و مخالفتی هم در این رابطه وجود ندارد؛ ما پیشنهادهایی را مطرح کردیم مجلس نیز در حال بررسی است از سوی دیگر نظر مجلس یا در صحن باید را‌گیری شود یا در کمیسیون تلفیق.

فرزین ادامه داد: هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است، البته ممکن است تعدادی از نمایندگان نیز نظر مخالف داشته باشند؛ اما هنوز در این رابطه رای‌گیری نشده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دبیر ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها همچنین در رابطه با ارسال پیامک‌ها انصراف خانوارها از دریافت یارانه نقدی، گفت: مسئولیت این بخش بر عهده آقای مرادی است و باید از در این‌باره از ایشان سئوال کنید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×