اخبار نساجی

فراخوان مجدد انجمن صنایع نساجی ایران برای انتخابات هیات مدیره

 

فراخوان مجدد انجمن صنایع نساجی ایران برای انتخابات هیات مدیره

عضو محترم
در شرایط حساس کنونی انسجام هر چه بیشتر اعضا حول محور تشکل‎های تخصصی می‎تواند کمک شایانی به گذر موفقیت‎آمیز از این دوران سخت بنماید.

تشکیلات اداره کننده انجمن نیز اعم از هیات مدیره و دبیرخانه قادر خواهند بود به پشتگرمی از حمایت اعضا در دفاع همه جانبه و تمام قد از منافع و مصالح مشترک کلیه اعضا عمل نمایند.

طبیعی است که جمع منافع اعضا منافع گروه و تشکل را تامین می‎نماید و جمع منافع تشکل‎ها، منافع ملی را شکل می‎دهد.

بدیهی است این مهم زمانی بهتر محقق می‎گردد که هیات مدیره منتخب که بعد از مجمع عمومی عالی‎ترین رکن تصمیم‎گیری این نهاد به شمار می‎آید برآیند مناسبی از آراء کلیه اعضا بوده و بتواند طیف وسیعی از افکار و تمایلات ایشان را نمایندگی نماید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به همین دلایل است که حضور فعال کلیه اعضای انجمن صنایع نساجی ایران در انتخابات سال ۱۳۹۱ هیات مدیره و انتخاب افرادی کاردان، دلسوز، توانمند، جامع‎الشرایط، جسور و البته با وقت کافی همانند گذشته از میان کلیه رشته‎های موجود می‎تواند تضمین مناسبی برای ادامه فعالیت و موفقیت‎های بیشتر انجمن در دوره آینده باشد بنابر این از کلیه اعضای محترم انتظار می‎رود از هم اکنون خود را برای حضوری گسترده جهت برگزاری انتخاباتی پر شور در مجمع عمومی عادی سال ۱۳۹۱ آماده نمایند.

اینک و پیرو درج خبر برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران در مجمع عمومی سالیانه در تاریخ ۴/۴/۹۱ و پیرو نامه‌های شماره ۲۵۹۷-۹۰ مورخ ۹/۱۲/۹۰ و ۲۶۵۰-۹۰ مورخ ۱۵/۱۲/۹۰ و ۱۴۱-۹۱ مورخ ۲۷/۱/۹۱ و ۱۹۹-۹۱ مورخ ۲/۲/۹۱ و ۳۱۳-۹۱ مورخ ۱۱/۲/۹۱ و درج مطلب در بولتن هفتگی رشته‎ها و بافته‎ها به شماره‎های ۱۳۴، ۱۳۵، ۱۳۶، ۱۳۷، ۱۳۸، ۱۳۹ و این شماره مبتنی بر دعوت از اعضاء محترم انجمن صنایع نساجی ایران جهت حضور قاطع و فعال در انتخابات فوق‎الذکر، بدینوسیله به اطلاع میرساند تا تاریخ انتشار بولتن فعلی، تعدادی از اعضاء محترم به فراخوان دبیرخانه، پاسخ مثبت داده و برای عضویت در هیات مدیره اعلام آمادگی نمودهاند که ضمن قدردانی از اقدام شایسته همگی آنها، دبیرخانه برخود واجب میداند، مجدداً از آن عضو محترم دعوت نماید تا با حضور موثر خود در این شرایط سخت اقتصادی و بحران مالی جهانی به عنوان نامزد عضویت در هیات مدیره، دین خود را به مام وطن و صنعت نساجی کشور ادا نمایید. با این توضیح که مهلت اعلام کاندیداتوری برای انتخابات هیات مدیره تا پایان اردیبهشت ماه تمدید گردیده است.

با تشکر – دبیرخانه انجمن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×