اخبار نساجی

علت عدم درج «خودانصرافی اختیاری» در پیامک‌ جنجالی؛ محدودیت فنی بود

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها درباره پیامک‌های این سازمان مبنی بر اینکه «نظر به تمکن مالی لطفا جهت انصراف از دریافت یارانه به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کنید» توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، مرادی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با تشرح دلایل ارسال پیامک برای برخی هموطنان کشورمان در زمینه انصراف از یارانه گفت: از ابتدا بنای ما خودانصرافی بوده است و تعدادی از مردم که درآمد مناسبی دارند و یارانه پرداختی در زندگی آنان اثرگذار نیست یا تأثیر چندانی ندارد می‌توانند به صورت خودانصرافی از دریافت تمام یا بخشی از یارانه سهم خود صرفنظر کنند و از این طریق با تخصیص بیشتر و بهتر منابع ناشی از هدفمند کردن یارانه‌ها موجبات بهبود زندگی خانوارهای کم درآمد و محروم جامعه فراهم کنند.

وی ادامه داد: جهت ایجاد سهولت و تمهیدات لازم برای تعامل و همکاری خانوارهای داوطلب از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی صورت گرفت که سرپرست خانوارها باید وارد سامانه الکترونیکی www.refahi.ir شده و یکی از چهار گزینه انصراف از تمامی یارانه، انصراف از بخشی از یارانه، عدم دریافت مابهالتفاوت مرحله اول و دوم یارانه و عدم انصراف را انتخاب کنند.

وی در پاسخ به این سئوال ۲۰ و ۳۰ که چرا در ارسال پیامک به خودانصرافی و اختیاری بودن این امر اشاره نشده و این گونه به نظر می‌رسد که دستور و اجباری برخورد شده است گفت: اینگونه نیست و از همان ابتدا برنامه ما خوداظهاری و خودانصرافی بوده است. درباره پیامک نیز محدودیت فنی وجود دارد و همانطور که می‌دانید بیشتر از ۷۰ کاراکتر نمی‌تواند باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×