اسلاید شو

ظرفیت تولید فرش قیطران سه برابر شده است

مجتبی الوانکاریان – فرش قیطران

ظرفیت تولید فرش ۱۲۰۰ شانه فرش قیطران سه برابر شده است

فرش 1000 شانه فرش قیطران

شرکت فرش قیطران یکی از شرکت های پیشتاز صنعت فرش ماشینی ایران در سال های اخیر است که روند رو به رشد آن الگوی بسیاری از شرکت هاست.  آقای مجتبی الوانکاریان در روز نخست نمایشگاه در مورد این رویداد به خبرنگار مجله کهن گفت:” حضور در نمایشگاه های اینچنینی برای ما بسیار حائز اهمیت است چرا که محلی برای ملاقات ما با مشتریان ، نمایش محصولات جدید و نوآوری ها و دریافت نظرات همکاران می باشد. به نظر من نمایشگاه امسال با سال گذشته فرش چندانی ندارد و تنها ساعات برگزاری نمایشگاه تغییر یافته است. ما بسیاری از مشتریان خود را در طی سال نمی بینیم و تنها محلی که می توانیم با آنها گپ و گفتی داشته باشیم و نظرات ارزشمند آنها را بشنویم این نمایشگاه است.

آقای الوانکاریان در مورد محصولات تولیدی این شرکت و نیز بازارهای صادراتی فرش قیطران اظهار داشت: “فرش قیطران اولین تولید کننده فرش شانه هزار در جهان است. از سال ۹۴ تولید فرش ۱۲۰۰ شانه را آغاز کردیم و طی سال گذشته ظرفیت تولید فرش شانه ۱۲۰۰ را به سه برابر رسانده ایم. ما در نمایشگاه های تخصصی فرش در آلمان، چین، ترکیه و روسیه شرکت کرده و به صورت قوی بازاریابی می کنیم. یکی از محصولات ویژه ما فرش های ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ است که با طرح های منحصر به فرد واحد طراحی فرش قیطران به بازارهای داخلی و جهانی عرضه می شود.”

ایشان در مورد ذائقه بازار و نیاز مشتریان نیز اظهار داشتند: “امروز سخت ترین کار ممکن برآورده کردن نیاز مشتری است. مشتری امروز تنوع طلب است و حضور تولیدکنندگان متعدد، رقابت و طرح های بسیار زیاد کار را بسیار سخت کرده تا جایی که فقط حرفه ای ها می توانند در بازارهای داخلی و خارجی رقابت کنند. ما همواره سعی می کنیم با حضور در نمایشگاه ها سلایق هر ناحیه، کشور و منطقه را شناسایی کنیم و محصولات مناسب را تولید کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×