اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

طراحی و تولید بزرگترین فرش ماشینی جهان در اصفهان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیر صادرات شرکت قالی سلیمان گفت:صنعتگران هنر آفرین اصفهان بزرگترین فرش ماشینی جهان را به سفارش کشور عمان طراحی و تولید کردند.

نوید منزوی زاده مدیر صادرات شرکت قالی سلیمان بزرگترین واحد صنعتی تولید فرش غرب آسیا، در آیین رونمایی از این فرش نفیس و چشم نواز گفت: این فرش به مساحت ۷۰۰ مترمربع و باتراکم ۳۶۰۰ به سفارش کشور عمان طراحی و تولید شده است.

نوید منزوی زاده با اشاره به اینکه طراحی این فرش ۵۰ روز و بافت و تکمیل آن ۳۰ روز زمان برده است افزود: این فرش بی نظیر با یک میلیارد و ۱۰ میلیون گره بافته شده است.

او با بیان اینکه وزن این فرش دو تن است گفت: بزرگترین مسجد شهر صلاله عمان با این فرش نفیس مفروش می‌شود.

مدیر صادرات بزرگترین واحد صنعتی تولید فرش ایران افزود: نقشه این فرش اسلیمی و با رنگ‌های متنوع و طرح صفویه یاد آور تاریخ و تمدن کهن نصف جهان است.

بزرگترین فرش ماشینی

منزوی زاده با اشاره به اینکه این شرکت با ابتکار عمل و خلاقیت و نوآوری در تولید محصول، حضور در بازار جهانی را حفظ کرده است گفت: ۳۰ کشور دنیا از جمله کشور‌های سوئد، انگلیس، روسیه، کانادا، امارات، عمان، کره جنوبی، قطر، سنگاپور و اندونزی مشتریان فرش‌های نفیس این شرکت هستند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شرکت قالی سلیمان با بهره گیری از دستگاه‌های روز جهان و ارتباط با دانشگاه و نخبگان توانسته زمینه اشتغال هزار کارگر ماهر و متخصص را فراهم کند.

 

‫——————————-‬
تحریریه مجله نساجی کهن

ارسال مقالات و ترجمه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×