اخبار فرش ماشینیاسلاید شوجذاب‌ترین‌هاگزارش نمایشگاه هامد و پوشاک

شرکت رجیانی و فروش ۴ دستگاه شگفت انگیز چاپ دیجیتال سینگل – پس پارچه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

شرکت رجیانی (efi reggiani) موفق شده تا به حال ۴ دستگاه چاپ دیجیتال سینگل – پس (Single-Pass) پارچه با عرض ۱.۸ متر را به فروش برساند. جالب اینکه دو مشتری این ماشین فوق العاده جدید و شگفت انگیز رجیانی که با نام  BOLT   شناخته می شود شرکت های پاکستانی zaman    و HUNBUL   پاکستان هستند.

این پرینتر دیجیتال پارچه شگفت انگیز در رزولوشن تصویر ۶۰۰ در ۶۰۰ دی پی آی  قادر است با سرعت ۹۰ متر  طول در دقیقه پارچه را چاپ کند.

مدیر فروش این شرکت در نمایشگاه ایتما بارسلون به مجله نساجی کهن گفت : این ماشین تا ۱۵ درصد بهره وری بالاتری دارد و با توجه به نیاز مشتریان به چاپ پارچه باسرعت  و کیفیت بالا طذاحی و ساخته شده است. ما موفق شده ایم به موفقیت خوبی با این محصول در بازار پاکستان و کشور ایتالیا دست پیدا کنیم و در حال حاضر ۴ عدد از این ماشین پرسرعت در این دو کشور نصب و راه اندازی شده اند.

شرکت رجیانی که به تازگی با یک شرکت ترکیه ای تولید کننده انواع رنگ های چاپ دیجیتال به توافق همکاری دو جانبه رسیده است در بازار به خوبی از نظر تامین رنگ و مواد اولیه برای مشتریان خود نیز به موفقیت های بزرگی رسیده است.

همانطور که می دانید در سال های اخیر تکنولوژی های چاپ دیجیتال پارچه به شدت در حال رشد و توسعه هستند و تقریبا به دلایل زیست محیطی و سرعت و دقت خیره کننده چاپ دیجیتال ، چاپ و رنگرزی سنتی در حال ازبین رفتن می باشد. درحال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ در زمینه پرینترهای چاپ دیجیتال نساجی در حال فعالیت هستند که می توان از مهمترین آنها به شرکت های اپسون – کونیکا مینولتا – اچ پی – رجیانی – الف – میماکی – اس پی جی و … اشاره کرد.

ویدیو مربوط به این دستگاه در حال کار را می توانید در گالری ویدیو وب سایت مجله کهن مشاهده نمایید .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مشاهده ویدیو دستگاه در حال کار

شرکت رجیانی

 

این مطلب را نیز بخوانید
پیشنهاد سردبیر : حکاکی لیزری روی شلوار جین + ویدیو 

————————————————————————————
تحریریه مجله نساجی کهن
ارسال مقالات و ترجمه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×