جذاب‌ترین‌ها

سیزدهمین دوره نمایشگاه فرش ماشینی قازی آنتپ ترکیه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

همان طور که می دانید شهر قازی آنتپ یکی از مراکز اصلی تولید فرش ماشینی در کشور ترکیه است و این شهر و اغلب کارخانجات تولیدی آن برای اهالی فرش ماشینی در ایران شناخته شده هستند. یکی از مهمترین نمایشگاه های فرش ماشینی ترکیه و منطقه خاورمیانه در این شهر برگزار می شود.
نمایشگاه Eurasia Floor 2013 دو بار در سال برگزار می شود. سیزدهمین دوره این نمایشگاه در تاریخ ۷-۱۰ مارچ ۲۰۱۳ مطابق با ۱۷-۲۰ اسفند ۱۳۹۱ برگزار می گردد. در این نمایشگاه در کنار تولیدکنندگان فرش تعدادی از شرکت های فعال در زمینه پارکت و کف پوش های ارتجاعی و لمینیت نیز تولیدکنندگان نخ فرش و مواد شیمیایی حضور دارند. این نمایشگاه برای توزیع کنندگان و فروشندگان و تجار فرش از جهت آشنایی با آخرین محصولات و نوآوری ها و برای تولیدکنندگان فرش ماشینی به جهت ارتباط با بازارهای جهانی اهمیت زیادی دارد.

نمایشگاه فرش ماشینی قازی آنتپ هر ساله شاهد حضور تجار و بازرگانان زیادی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و حوزه کشورهای آسیای میانه است که می تواند محل خوبی برای عرضه محصولات با کیفیت فرش ماشینی ایران باشد.
اگر قصد بازدید از این نمایشگاه را دارید و یا می خواهید غرفه خود را از همین حالا رزرو کنید با دفتر مجله تماس بگیرید     :۷۷۲۴۵۷۸۰-۷۷۲۴۳۲۹۶-۰۲۱
شما را به بازدید از غرفه مجله نساجی کهن در این نمایشگاه دعوت می کنیم.

منبع: نشریه جهان فرش- شماره یک- اسفند ۹۱

دانلود رایگان pdf مجله

مطالعه آنلاین مجله

 

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اطلاعات بیشتر

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×