مد و پوشاک

رنگ مد سال ۲۰۱۴، بنفش درخشان ارکیده

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رنگ سال ۲۰۱۴ – بنفش درخشان و عجیب گل ارکیده است ، سرشار از اعتماد به نفس و گرما. زیبایی خیره کننده این رنگ و شور و حرارت آن انرژی دوباره ای در بیننده ایجاد می کند.

شرکت پنتون رنگ  PANTONE 18-3224  ، رنگ بنفش فریبنده و جادویی شکوفه های ارکیده را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۴ معرفی کرد.در حالی که رنگ سبز زمردی سال گذشته سمبلی از رشد و تازگی بود ، بنفش ارکیده ای با عبور از  چشم ها، قدرت تخیل را بیدار میکند.

Leatrice Eiseman مدیر اجرایی پنتون درباره این رنگ گفت : “بنفش ارکیدی دعوتیست به نوآوری، خلاقیت روز افزون و اصالت ، که به طور فزاینده در جامعه امروز ارزشمند است، با یک هماهنگی دلنشین از تن های سرخابی ، بنفش و صورتی،رنگ ارکیده بنفش ، الهام بخش اعتماد به نفس و سرچشمه شادی های بزرگ ، عشق و سلامتی است.”

او می گوید که انتظار دارد این رنگ خیلی زود همه گیر شود چرا که این رنگ با بیشتر تن های رنگی پوست هم خوانی دارد و مکمل رنگ های خنثی است . این رنگ تحولی در لباس های شما ایجاد خواهد کرد ،چرا که اکثر ما تا به امروز از این رنگ چندان استفاده نکرده ایم .

این رنگ در دنیای مد بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، نمونه های بسیار زیبایی در طراحی لباس و کیف و کفش می توانید پیدا کنید ، یک نمونه کیف و لباس را می توانید در تصویر زیر ببینید :

رنگ سال ۲۰۱۴ و دنیای فشن و مد

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

از این رنگ در طراحی فضای داخلی و دکوراسیون ، دیزاین لوازم منزل ، مبلمان و کاغذدیواری ، حتی در محصولات زیبایی استفاده شده است . با استفاده از این ترکیب رنگ می توانید فضایی شاد و پرانرژی ایجاد کنید .

رنگ سال ۲۰۱۴ در دکوراسیون

 

رنگ سال ۲۰۱۴ در طراحی و دیزاین

هرسال ، رنگ انتخابی ویژگی های خاصی دارد و سمبل خاصی است ، با به کار گیری این رنگ به عنوان سمبل خلاقیت ، سالی سرشار از نوآوری رقم بزنید .

————————————————————————————

این مطلب را نیز بخوانید
پیشنهاد سردبیر : فرش وینتیج چیست و چرا علاقه به خرید آن افزایش یافته است؟ 

————————————————————————————
تحریریه مجله نساجی کهن
ارسال مقالات و ترجمه جهت انتشار در سایت : info@kohanjournal.com

فرم ثبت نام سریع

جهت دریافت آخرین اخبار و رویدادهای نساجی و فرش ماشینی ایران و جهان در فرم زیر ثبت نام کنید

[instagram-feed]

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×