اخبار نساجی

رشته ای برای طراحی پوشاک اسلامی

مریم مجتهدزاده در گفتگو با مهر با بیان این که از طریق نهادینه سازی وترویج عفاف و حجاب در جامعه به دنبال تولیدات فرهنگی هستیم گفت: در این راستا تصمیم گرفته شده است که تولید اجناس عفاف و حجاب در داخل کشور، با حمایت از صنعت طراحی پوشاک برتر اسلامی، ایجاد شبکه طراحان و تولید کنندگان پوشاک اسلامی در سطح ملی و بین المللی انجام شود.

حمایت از شکل‌گیری تعاونی تولید کنندگان و عرضه کنندگان پوشاک اسلامی

وی ادامه داد: ایجاد رشته تحصیلی طراحی پوشاک اسلامی در مقاطع تحصیلات تکمیلی،راه اندازی پارک فناوری و مراکز رشد با هدف توسعه و نوآوری صنعت عفاف و حجاب با محوریت یکی از دانشگاهها ، ایجاد رشته طراحی پوشش اسلامی در مقاطع تحصیلات تکمیلی ،حمایت از شکل‌گیری تعاونی تولید کنندگان و عرضه کنندگان پوشاک اسلامی با تاکید بر مشاغل خانگی‌، حمایت از ایجاد مجله مد ولباس اسلامی و ایجاد مراکز عرضه مستقیم پوشاک اسلامی در شهرهای بزرگ از جمله اقداماتی است که در زمینه توسعه فرهنگ عفاف و حجاب قرار است انجام شود.

رئیس مرکز امور زنان و خانواده گفت: در سه محور آموزش، پژوهش و فرهنگ سازی ازطریق تولید برنامه های ترویجی توسط رسانه ملی در قالب فیلم و انیمیشن، اجرای نمایش و نظایر آن در نظرداریم به الگو سازی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب درجامعه بپردازیم.

تشکیل بانک ایده درترویج فرهنگ عفاف

مجتهدزاده ازتشکیل بانک ایده درترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبرداد وگفت: مرکزامور زنان وخانواه از طراحهای تحقیقاتی بامحوریت تدوین وترویج فرهنگ عفاف و حجاب و آسیب شناسی بدحجابی، طرحهای ویژه خلاقانه، فعالیت‌های فرهنگی و هنری‌ای در همه استانها حمایت می کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 

رشته ای برای طراحی پوشاک اسلامی

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×