اخبار نساجی

رحیمی:تولیدانواع چوبهای زودبازده در بین کشاورزان شمالی ترویج می شود

 

رحیمی:تولیدانواع چوبهای زودبازده در بین کشاورزان شمالی ترویج می شود

ساری – معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر لزوم افزایش تولید چوب و توسعه صنایع چوبی، یکی از راه های تامین چوب برای واحدهای تولیدب MDF را ترویج زراعت چوب در استان های شمالی دانست و اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای تحقق این موضوع مهم صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ‘ محمد رضا رحیمی ‘ که در مازندران به سر می برد روز یکشنبه در مراسم افتتاح واحد تولیدی MDF آرین شیمی ساری، افزود: رییس جمهوری همانگونه که در تولید مسکن مهر با موفقیت عمل کرده است در بخش برنامه ریزی برای تولید انواع محصولات کشاورزی طراحی مناسبی را در دست اقدام دارد.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به اینکه در مقابل کسانی که زمین های ملی را تصرف کرده اند و یا آن را به غارت برده اند، ایستادگی می کنیم، اظهار داشت : زمین های منابع ملی را در اختیار کشاورزان به منظور تولید انواع محصولات کشاورزی، بویژه زراعت چوب قرار خواهیم داد .

وی با بیان اینکه ۱۱ کارخانه فعال تولید کننده MDF کشور نیازمند چوب هستند، ادامه داد: به طور یقین مصوبه در اختیار قرار دادن زمین های ملی به منظور زراعت چوب را با جدیت پیگیری می کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون اول رییس جمهوری خاطر نشان کرد: باید از واردات چوب حداکثر استفاده را با انجام تغییرات و فرآوری های مطلوب ببریم و کیفیت چوب های وارداتی را افزایش دهیم.

به گفته رحیمی واردات چوب از روسیه با رعایت مسایل قرنطینه ای و به دلیل نیاز با جدیت پیگیری خواهد شد و در کشور با ایجاد ارزش افزوده حداکثر استفاده را از آن به عمل خواهیم آورد .

وی در ادامه از عملکرد مطلوب و پیگیری مجدانه استاندار مازندران برای توسعه و پیشرفته استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: انتظار داریم تا زارعت چوب در استان مازندران با جدیت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه امروز توسعه و پیشرفت کشور فقط با فروش نفت صورت نمی گیرد، گفت: سرمایه گذاری در بخش های تولیدی و صنعتی، دشمنان را نسبت به تحریم های اقتصادی علیه نظام ناامید کرده است.

واحد تولید MDF آرین شیمی ساری در زمینی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شده و ظرفیت تولید روزانه ۵۰۰ متر مکعب تولید خام و روکش MDF را دارد.

این واحد تولیدی برای تعداد ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می کند.

معاون اول رییس جمهوری به منظور افتتاح و راه اندازی چند طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی در مازندران، بامداد امروز وارد ساری شد

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×