گزارش نمایشگاه ها

دومین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی ، موکت و کفپوش اصفهان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

دومین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی ، موکت و کفپوش اصفهان از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۹ بهمن ۸۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود.  دوره اول این نمایشگاه در اصفهان و در اسفند ۸۸ و با حضور ۲۵ شرکت برگزار گردید.


این نمایشگاه که بعد از نمایشگاه های فرش دستباف تهران ، فرش ماشینی و کفپوش تهران و نمایشگاه و جشنواره فرش ماشینی و دستباف کاشان چهارمین رویداد مهم فرش و کفپوش امسال به شمار می رود امیدوار است بتواند دست اندرکاران این بخش را بیش از هر زمان دیگری به این نمایشگاه دعوت نموده و محیطی مناسب را برای فعالیت آنها فراهم آورد. در واقع فعالان بخش های مختلف این صنعت به ویژه تولید کنندگان موکت، فرش ماشینی ، کفپوشهای ماشینی و همچنین صنایع وابسته نظیر تولید کنندگان انواع مواد شیمیایی ،‌رزین و آهار ، انواع نخ های فرش و الیاف مورد مصرف در موکت، نمایندگان شرکت های ماشین ساز خارجی در زمینه های بافت و تکمیل و طراحان فرش و … پس از پشت سر گذاشتن نمایشگاه هایی مشابه، هم اکنون چشم به نمایشگاه اصفهان دارند تا بتوانند قابلیت های این صنعت را بیشتر به نمایش بگذارند. ‏

به نظر میرسد افزایش تعداد شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان تخصصی نمایشگاه و البته تجار و بازرگانان خارجی باید در اولویت های اولیه برگزار کنندگان این نمایشگاه قرار گیرد چرا که قطعا استان اصفهان و شهر هایی مانند کاشان ، ‌دلیجان و … پتانسیل های بسیار بالایی در این بخش از صنعت نساجی ایران دارند.

لازم به ذکر است مجله صنعت کهن به عنوان تنها مجله تخصصی صنعت نساجی، فرش ماشینی و صنایع وابسته به عنوان همکار مطبوعاتی این نمایشگاه فعالیت می نماید.

ارتباط با ستاد برگزاری :
مکان : اصفهان – پل تاریخی شهرستان – محل برگزاری نمایشگاه های دائمی اصفهان ‏
زمان : ۲۵ لغایت ۲۹ بهمن ۸۹
ساعات بازدید :  ۱۵ الی ۲۱
تلفن تماس : ۰۳۱۱۶۳۰۱۰۷۰   و ۰۳۱۱۶۳۰۵۳۲۳
‏www.tne.ir

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×