اخبار نساجی

دارایی صندوق توسعه ملی اعلام شد

 

 

منابع صندوق توسعه ملی از طریق بانک‌هایی که با صندوق قرار‌داد عاملیت دارند به پروژه‌ها تعلق می‌گیرند که در این راستا با توجه به شرایط تحریمی و هم‌چنین تاکید بر تولید ملی اولویت با پروژه‌های داخل کشور است.

ایسنا: رییس صندوق توسعه ملی مجموع منابع این صندوق تا پایان شهریورماه را ۴۲ میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: این منابع از طریق فروش نفت و میعانات گازی به حساب صندوق واریز شده و مانده صندوق ۳۴ هزار و ۳۱۰ میلیون دلار است.

محمدرضا فرزین در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت نیرو با اشاره به این‌که قصد داریم از منابع صندوق به صورت موثر در اقتصاد کشور استفاده کینم، خاطر نشان کرد: منابع صندوق توسعه ملی از طریق بانک‌هایی که با صندوق قرار‌داد عاملیت دارند به پروژه‌ها تعلق می‌گیرند که در این راستا با توجه به شرایط تحریمی و هم‌چنین تاکید بر تولید ملی اولویت با پروژه‌های داخل کشور است.

رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی با بیان این‌که سعی می‌کنیم هیچ پروژه‌ای به دلیل محدودیت منابع متوقف نشود، گفت: با ۱۴ بانک خصوصی و دولتی قرار‌داد عاملیت به مبلغ ۲۹ هزار و ۲۲۰ میلیون دلار منعقد کرده‌ایم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرزین با بیان این‌که در سال جاری با ۹ بانک عامل به مبلغ ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیون دلار منعقد کرده‌ایم، خاطر نشان کرد: در مجموع تاکنون ۲۸۹ طرح را پذیرفته‌ایم که ارزش آن به ۱۳ هزار و ۸۱۵ میلیون دلار می‌رسد.

به گزارش ایسنا عصر امروز (چهارشنبه) وزارت نیرو و صندوق توسعه ملی تفاهم نامه‌ای برای تامین منابع مالی مورد نیاز سرمایه گذاران بخش غیر دولتی در راستای اجرای طرح‌های صنعت آب، برق و فاضلاب و تسریع در عملیات اجرایی طرح‌های مذکور امضا کردند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×