اخبار نساجی

ثبات قیمت طلا تا پایان فروردین

 

ثبات قیمت طلا تا پایان فروردین

رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه تا پایان ماه جاری قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت،‌ گفت: در ۱۰ روز آینده اتفاقات مهمی مانند عرضه سکه‌های پیش‌فروش شده و مذاکرات صلح سوریه بر قیمت‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

همراهان نیوز: محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به عدم تغییر قیمت‌های جهانی طلا از روز چهارشنبه هفته  گذشته اظهارکرد: در چهار روز اخیر قیمت‌ها تغییر چندانی نداشته  و روند با ثباتی را طی کرده است.

وی با بیان اینکه تا پایان فروردین ماه قیمت طلا تغییر چندانی نخواهد داشت، افزود: در ۱۰ روز آینده اتفاقات مهمی در حوزه سیاسی مانند نشست‌های سیاسی صلح سوریه روی می‌دهد که می‌تواند بر قیمت طلا تاثیر‌گذار باشد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر در پاسخ به این سوال که با توجه به توقف پیش فروش سکه احتمال افزایش قیمت‌ها در آینده به این دلیل وجود دارد، گفت: توقف پیش‌فروش به دلیل نبود تقاضا صورت گرفت و با توجه به اینکه سکه‌های پیش فروش شده تا پایان ماه جاری عرضه خواهد شد، تاثیر خود را با توجه به روند قیمتی بازار جهانی در آن زمان قابل تحلیل خواهد بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته وی، قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز ۷۴۶ هزار تومان به فروش رسید که نسبت به روز گذشته سه هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

کشتی‌آرای تصریح کرد:‌ نیم سکه با نرخ ۳۷۶ هزار تومان، ربع سکه ۱۹۷ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار ۷۶ هزار و ۲۰۰ تومان و سکه یک گرمی هم ۱۰۵ هزار تومان به فروش رسید.

وی افزود: قیمت هر اونس امروز هزار و ۶۳۴ دلار به فروش رسید و به دلیل تعطیلی بازار‌های بورس جهانی تغییری نداشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×