اخبار نساجی

تولیدکنندگان واقعی به دنبال بازخورد تولید در بازار می گردند

تولیدکنندگان واقعی کسانی هستند که دارای تفکرات مدیریتی پیشرفته و نو بوده و به بازخورد تولیدات خود در بازار توجه می کنند.

یدالله صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، با اعلام این مطلب گفت: باید با تلفیق منابع در دسترس و منابع غیر قابل دسترس شرایط را برای تولید صادرات گرا مهیا کنیم.

وی افزود: تولیدکنندگان ما باید بتوانند با استفاده از این منابع کالاهایی را تولید کنند که شایسته مردم بوده و قابلیت صادرات به بازارهای جهانی را داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: ما از ابزار تشویقی در کنار مقررات برای دستیابی به بازار رقابتی استفاده می کنیم.

وی اذعان داشت: از نظر مصرف کنندگان، تولید کنندگان واقعی کسانی هستند که دارای تفکرات مدیریتی پیشرفته و نو بوده و به بازخورد تولید خود در بازار توجه می کنند.
این مقام مسوول تصریح کرد: فرهنگ بهبود مستمر فضای کسب و کار باید در کشور توسعه یافته و زنده نگه داشته شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از رعایت کنندگان حقوق مصرف کنندگان در استان تهران متذکر شد: در این مراسم از تولید کنندگانی که برای مصرف کنندگان ارزش قائل بوده و بازخورد تولید توجه داشته اند، تقدیر به عمل می آوریم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته ی صادقی؛ کسانی که بتوانند دو سال پیاپی گواهینامه ی کیفیت و رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کنند، می توانند پس از دو سال تندیس رعایت از حقوق مصرف کننده را به خود اختصاص دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×