اخبار فرش ماشینی

تولیدکنندگان فرش آران و بیدگل با کشورهای پیشرفته رقابت می کنند

 

 

فرماندار آران و بیدگل گفت: با وجود همه کاستی ها و مشکلات موجود، صنعتگران فرش ماشینی در این شهرستان با کشورهای بزرگ دنیا در این صنعت همچون چین و ترکیه در رقابت هستند.

ابوالفضل معینی نژاد در سومین کارگروه اقتصاد مقاومتی آران و بیدگل افزود: صنعت فرش ماشینی در آران و بیدگل که همواره در کشور زبانزد بوده توانسته با استفاده از ظرفیت های بومی در صادرات موفق باشد.

وی از آران و بیدگل  به عنوان شهرستانی که  کمترین نرخ بیکاری را  در استان دارد نام برد و اظهار کرد: باید برنامه ای در چارچوب قانون و مقررات برای توسعه فضای تولید و صنعت در آران و بیدگل فراهم کنیم.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به عزم ملی نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در تولید و صنعت تصریح کرد: با آسیب شناسی مشکلات موجود در صنعت شهرستان، نسبت به رفع آن مشکلات، اقدامات جدی صورت گیرد.

معینی نژاد با بیان اینکه ۱۰ درصد کالاهای صاداراتی استان اصفهان به این شهرستان اختصاص دارد، گفت: همه نهادها و دستگاه ها از صنعتگران حمایت کرده و زمینه ایجاد اشتغال، تولید و صادرات بیشتر را فراهم کنند.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست خواستار همکاری و حمایت هرچه بیشتر مسئولان ادارات شهرستان از صنعتگران شد و گفت: توجه و عنایت ویژه به بخش صنعت در سال ۹۵ مدنظر مسئولان باشد.

سیدجواد ساداتی نژاد با بیان اینکه نوع کار در این شهرستان از جنس اقتصاد مقاومتی است، افزود: با اعطای تسهیلات  و کمک دستگاههای اجرایی و خدمت رسان به تولیدکنندگان بخش صنعت، با همدلی و وفاق بیشتر، یاری گر صنعتگران باشیم.

وی تصریح کرد: ادارات و نهادهای دولتی شهرستان هم باید به خاطر شرایط خاص اقتصادی، پیمانکاری های خود را به پیمانکاران بومی واگذار کنند چون مردم نیاز به کار و اشتغال دارند

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×