اخبار نساجی

توزیع سوخت با استاندارد یورو ۴ و ۵ از اردیبهشت سال آینده آغاز می شود

 

توزیع سوخت با استاندارد یورو 4 و 5 از اردیبهشت سال آینده آغاز می شود

تبریز- معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور از آغاز توزیع سوخت بنزین با استاندارد یورو چهار و نفت سفید و نفت گاز یورو پنج از اول اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

محمدجواد محمدی زاده ‘ روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تولید سوخت با استانداردهای بالا آلایندگی پیمایش هر کیلومتر خودرو را از۵۰ گرم به ۲.۱ گرم تقلیل می دهد.

وی همچنین از ایجاد سازوکار کاهش آلودگی هوا به وسیله تاسیسات و ابلاغ آن به دستگاه های مربوطه به خصوص شهرداری ها در خصوص نظارت بر تاسیسات گرمایشی، سرمایشی ادارات، منازل، کارگاه ها، واحدهای تجاری و اداری خبر داد و افزود: نظارت بر نحوه درست احتراق سوخت در موتورخانه ها در جهت کاهش آلایندگی سازوکار پیش بینی شده است.

محمدی زاده، ترویج و توسعه نهضت درختکاری در کلانشهرها را مورد تاکید قرار داد و گفت: نهضت درختکاری باید جدی گرفته شود و برای تمام دستگاه ها تکلیف شود که در موافقتنامه، طرح ها و ساخت و سازهایشان فضای سبز لحاظ کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: درختکاری باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود تا ضمن ایجاد فضای نشاط آور در جامعه موجب پاکی و لطافت هوا شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×