اخبار فرش ماشینی

بهره برداری از ۲۸ طرح صنعتی در چهار محال و بختیاری

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت چهار محال و بختیاری گفت: در دهه فجر در این استان ۲۸ طرح صنعتی افتتاح می شود.

رحمن کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۲۸ طرح صنعتی با اعتباری بالغ بر ۲۹۳ میلیارد ریال در این استان افتتاح می شود، اظهار داشت: اشتغال این تعداد طرح صنعتی در استان ۳۲۸ نفر است.

وی بیان داشت: این طرح ها در بخش های تولید خوراک آبزیان، مصالح ساختمانی تولیدات لبینات و … است.

وی با بیان اینکه تعداد واحد های صنعتی دارای پروانه در این استان یک هزار و ۱۵۸ واحد است، بیان داشت: سرمایه گذاری انجام شده در این طرح ها در استان یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده و اشتغال این واحد ها در استان ۲۱ هزار و ۸۰۲ نفر بوده است.

کرمی با بیان اینکه مجوزات تاسیس در استان ۸۲۷ مجوز است، عنوان کرد: برای این تعداد مجوز تاسیس ۶۶ هزار میلیارد ریال سرماه گذاری صورت گرفته است.

۲۶۸ هزار تن کالا از چهار محال و بختیاری صادر شده است

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهار محال و بختیاری با بیان اینکه از استان ۲۶۸ هزار تن کالا صادر شده است، بیان داشت: ارزش ریالی صادرات کلا از این استان ۱۱۳ میلیون دلار بوده است.

رحمن کرمی با بیان اینکه عمده کالا های صادر شده شامل بادام، فرش، گلیم، سیمان، موکت، کاشی و سرامیک و … بوده است، اذعان داشت: این کالا ها به کشورهای عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان، هند، المان، مالزی و … صادر شده است.

وی با بیان اینکه واردات کالا به استان در دهه ماه سال جاری ۲۵ درصد رشد داشته است، عنوان کرد: عمده کالا های ورادتی ماشین آلات کارخانه ها و کالا های واسطی برای تولید بوده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×