اخبار نساجی

بمب ارزی دولت در راه است

پس از بروز اختلال‌هایی در بازار ارز که موجب شد قیمت دلار به بیش از دوهزار تومان نیز برسد، دولت اقداماتی را برای ساماندهی بازار ارز آغاز کرد که نتایجی را هم در بر داشت، اما به تازگی معاون اول رییس جمهور از اقدام جدیدی در این راستا خبر داده که می‌تواند بار دیگر شوک منفی قیمتی در بازار ارز ایجاد کند.
به گزارش ایسنا، محمدرضا رحیمی در همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر کشور از ایجاد گشایش‌هایی بزرگ در بازار ارز طی چند روز آتی خبر داد.

او با اشاره به نوسانات بازار ارز در هفته‌های اخیر اعلام کرد: در این زمینه تا چند روز دیگر گشایش بزرگی حاصل می‌شود و هم شما تعجب می‌کنید و هم آنها که تحریم کرده‌اند، بمب ناباوری در میان آنها منفجر خواهد شد.

پیش از این مدیرعامل بانک سپه نیز از ارائه طرحی به بانک مرکزی برای کنترل وضعیت بازار سکه و ارز خبر داده بود که به گفته او در صورت اجرایی شدن آن، کنترل وضعیت سکه و ارز به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

رامین پاشایی‌فام با بیان این‌که این طرح توسط بانک سپه به بانک مرکزی ارائه شده و رییس کل بانک مرکزی نیز موافقت خود را با اجرای آن اعلام کرده است، گفته بود که‌ جزییات این طرح به زودی اعلام خواهد شد.

اطلاعات خبرنگار ایسنا حاکی از این است که بسته جدید دولت برای کنترل نرخ ارز در بازار، تا پیش از پایان هفته رونمایی می‌شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×