اخبار فرش ماشینی

بزرگترین کارخانه تولید پوشاک مردانه کشور در استان تهران افتتاح شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بزرگترین کارخانه تولید صنعتی پوشاک مردانه در کشور و خاورمیانه روزدوشنبه در شهرک صنعتی پرند استان تهران افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در مراسم افتتاح این کارخانه تولید صنعتی پوشاک در شهرستان رباط کریم، اظهار کرد: همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر، ۲۴ واحد صنعتی تولیدی با ارزش سرمایه گذاری ۹۲۸ میلیارد تومان در غرب و شرق استان تهران افتتاح و بهره برداری شد.

«محمدرضا مس فروش » در مورد اشتغال زایی در این واحدهای صنعتی گفت: در مجموع این واحدهای صنعتی، حدود ۹ هزار و ۱۱۵ نفر کارگر مشغول به کار شده اند.

وی با تاکید بر ارائه مدلی کامل برای رشد صنعت در کشور اظهار کرد: از مرحله سرمایه گذاری تا تولید و بهره برداری یک واحد صنعتی در گذشته حدود ۱۰ تا ۱۸ ماه و در برخی موارد تا چندین سال نیز به طول می انجامید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این مقام مسوول در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: مشاوره متخصصان و فعالان بخش صنعت می تواند در ارائه برنامه ریزی مناسب و دقیق و رهایی از این مدل ناقص در این بخش، به دولت کمک کند.

وی همچنین بیان کرد: با وجود مشکلاتی مانند تحریم های اقتصادی، کاهش قیمت نفت، شرایط دشوار در بخش تولید و اشتغال اگر به درستی با این مسایل برخورد شود برکات قابل توجهی نصیب بخش های صنعتی کشور خواهد شد.

مس فروش با اشاره به فقدان پنجره ای واحد در بخش صنعت اظهار کرد: با وجود پنجره واحد، امکان دریافت تسهیلات و ارائه اطلاعات لازم به مشتریان، سرمایه گذاران و شرکت های درخواست کننده در قالب های استاندارد از یک نقطه واحد میسر می شود.

وی بیان داشت: در بیشتر کشورها آورده سرمایه گذاران فقط ۱۰ تا ۱۵ درصد است و مابقی سرمایه از طریق سیستم بانکی در اختیار بخش تولید قرار داده می شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در این کشورها سرمایه در گردش مورد نیاز بخش های تولیدی نیز به وسیله بانک ها تامین می شود.

آیین گشایش بزرگترین کارخانه تولید صنعتی پوشاک مردانه ظهر دوشنبه با حضور« سهیلا جلودارزاده » مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست امور بانوان این وزارتخانه،

« حسن کریمی» معاون عمرانی استانداری تهران، «ابراهیم نکو» نماینده رباط کریم و بهارستان، «علی بیگی» فرماندار شهرستان رباط کریم و جمعی از فعالان بخش صنعت پوشاک در کارخانه ال سی من واقع در شهرک صنعتی پرند شهرستان رباط کریم برگزار شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×