اخبار نساجی

بررسی وضع موجود اقتصاد کشور در جلسه هیأت رئیسه اتاق ایران

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

جلسه این هفته هیأت رئیسه اتاق ایران با حضور اعضا و «علاء میرمحمدصادقی» مشاور عالی هیأت رئیسه این اتاق طبق روال گذشته انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اتاق ایران، در این جلسه موضوعات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در ابتدا گزارشی از وضع موجود اقتصاد کشور و اخبار اقتصادی از زبان رئیس اتاق به حاضران در جلسه ارائه شد.

در ادامه «دکتر محمد نهاوندیان» با بیان خبر تصویب نهایی قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار سیر تصویب آن را مرور کرد و همگان را به تعامل بیش از پیش و پیوسته با نهادهای  مختلف دولتی ، بخش خصوصی و نیز با افراد حقیقی و حقوقی در این باره فراخواند.

یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در این جلسه  موضوع بودجه سال ۹۱ کشور بود و مقرر شد تا اتاق ایران به سرعت طی هفته آینده هم اندیشی تخصصی با حضور کمیسیون‌های تخصصی اتاق، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی و شخصیت‌های صاحب‌نظر و دخیل در بودجه کشور را برگزار کند.

در بخش دیگری از جلسه  روز یکشنبه ۱۶ بهمن ماه مروری بر اظهارات رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه تهران از سوی رئیس محترم اتاق شد و در ارتباط با آن تذکراتی به اعضاء داده شد.

از دیگر مباحث صورت گرفته در این جلسه بررسی دستور جلسه نهم هیأت نمایندگان اتاق ایران که قرار است ۳۰ بهمن ماه تشکیل شود و گزارش تفریق چهار ساله گذشته (۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹) اتاق ایران بود ، مقرر شد این گزارش به شکل مناسبی در جلسه بهمن ماه هیأت نمایندگان به اطلاع  اعضاء برسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×