اخبار نساجی

بررسی سهم یارانه خانوارها در مجلس

 

بررسی سهم یارانه خانوارها در مجلس

عضو کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد که این کمیسیون در حال حاضر بررسی پیشنهاد دولت مبنی بر سهم ۱۰۸ هزار میلیارد تومانی خانوار از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها را در دست بررسی دارد.

به گزارش مشرق، عماد حسینی در گفتگو با مهر با اعلام این خبر اظهار داشت: کمیسیون تلفیق در جلسه امروز موضوع هدفمندی یارانه‌ها را در دستور کار دارد.

وی گفت‌: هم اکنون پیشنهاد دولت مبنی بر دریافت ۱۳۵ هزار میلیارد تومان از هدفمندی یارانه‌ها در سال ۹۱ به بحث گذاشته شده که دولت در این پیشنهاد سهم خانوار را ۱۰۸ هزار میلیارد تومان و سهم تولید را ۲۷ هزار میلیارد تومان عنوان کرده است.

حسینی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز دولت پیشنهاد مذکور را بدون ارایه جدول مشخص و تعیین سهم خانوار و تولید به کمیسیون تلفیق ارایه کرده بود که با مخالفت اعضای کمیسیون مواجه شد. در جلسه امروز نیز این پیشنهاد همچنان مخالفان جدی دارد و بعید است که به تصویب کمیسیون برسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس یادآور شد: پیشنهادات دیگری در کمیسیون تلفیق برای تعیین درآمد دولت از هدفمندی یارانه‌ها وجود دارد که از مبلغ ۵۰ هزار میلیارد تومان تا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است. البته رقم ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرفداران کمی در کمیسیون تلفیق دارد.

به گفته حسینی محمدرضا فرزین رئیس کارگروه طرح تحول اقتصادی دولت، میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و ابراهیم عزیزی معاونت نظارت راهبردی و برنامه ریزی ریاست جمهوری در جلسه امروز کمیسیون تلفیق حضور دارند.

به گفته وی اعضای کمیسیون تلفیق در حال حاضر در حال گفتگو و تبادل نظر درباره پیشنهاد دولت هستند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×