اخبار فرش ماشینی

بدهی دو کارخانه بزرگ نساجی استمهال شد

نمایندگان ویژه رئیس جمهور در کارگروه حمایت از تولید، در راستای حمایت از تولید داخلی، بدهی شرکتهای ریسندگی و بافندگی کاشان و نساجی کاشان را استمهال کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر، نمایندگان ویژه رئیس جمهور در کارگروه حمایت از تولید بنا به پیشنهاد وزارت صنایع و معادن و به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با استمهال بدهی شرکتهای ریسندگی و بافندگی کاشان و نساجی کاشان موافقت کرد.
براساس این مصوبه بدهی شرکتهای ریسندگی و بافندگی کاشان و نساجی کاشان به صندوق تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی کشور و همچنین بدهی ارزی و ریالی شرکت‌های مذکور به سیستم بانکی کشور از جمله بانک‌های تجارت، صادرات، توسعه صادرات، صنعت و معدن، ملی، سپه و ملت مشروط به انجام موارد زیر به مدت یکسال استمهال می‌شود.

شرکت‌های یاد شده باید ظرف یک ماه استراتژی و برنامه‌های خود جهت بازپرداخت بدهی‌های استمهال شده و همچنین برنامه چگونگی احیا شرکت‌ها و روش های جلوگیری از بروز محدد مشکل را به سیستم بانکی و صندوق تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی کشور ارایه کند.
همچنین شرکت‌های یاد شده باید ظرف دو ماه نسبت به تجدید ارزیابی دارایی ‌های خود اقدام و گزارش عملکرد خود را به صورت هر دو ماه یکبار به دبیرخانه کارگروه حمایت از تولید و دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنایع و معادن ارائه کنند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×