اخبار فرش ماشینیاسلاید شو

بازار نخ کیسه هوا در صنایع اتومبیل و افق۲۰۲۳

بازار نخ کیسه هوا در صنایع اتومبیل تا سال ۲۰۲۳ به ۳/۱ میلیارد دلار خواهد رسید.

بازار نخ کیسه هوا در سراسر جهان با رشد قابل توجهی مواجه شده است و انتظار می رود از سال ۲۰۱۸ تا سال ۲۰۲۳ به طور مداوم شاهد رشد و ارتقاء این بخش باشیم و در نهایت حجم این بازار در سال ۲۰۲۳ به رقم ۳/۱ میلیارد دلار خواهد رسید.

در این مطالعه به تفکیک انواع نخ های به کار رفته در انواع کیسه های هوای اتومبیل ها مورد بررسی قرار گرفته است. امروزه با توجه به بالا رفتن اهمیت مساله امنیت خودرو ها و مجهز شدن اغلب خودرو ها به کیسه های هوا به طور اتوماتیک میزان تولید این محصول نیز افزایش یافته است و تمام شرکت های معتبر ماشین ساز در این بازار پر رونق حضور دارند.
در این بررسی بیشترین رشد متعلق به خودروهای سواری هاچ بک و شاسی بلندهای ساخته شده در چین و هندوستان است.
همانطور که انتظار می رود نخ های پلی آمید هم چنان در رده اول مصرف قرار دارند و در بازار پیشرو هستند. انواع نخ های پلی آمید ۶ ۶ و پلی امید ۶.۶ به دلیل استحکام بالا و ویژگی های منحصر به فردی که در کیسه هوا ایجاد می کنند به عنوان کیسه های هوای اصلی در صندلی های جلو و راننده استفاده می شوند. در کیسه های هوای شاسی های کناری خودرو و پرده های هوای شیشه ها از نخ های پلی استر صنعتی استفاده می شود به همین جهت نخ های پلی استری نیز در این بازار با رشد قابل توجهی روبرو می شوند.
تا سال ۲۰۲۳ کشورهای آسیا پاسیفیک در صدر رشد قرار خواهند داشت و کشور چین سردمدار تولید و رشد تولید کیسه های هوا خواهد بود. از مهمترین تولید کنندگان نخ های مورد مصرف در کیسه های هوای خودروها می توان به شرکت های زیر اشاره کرد:
Toray , PHP Fibers, Toyobo , Invista, Hyosung, Asahi Kasei

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×