اخبار فرش ماشینی

BCF S8 اورلیکون : غول تولید نخ فرش ماشینی

BCF S8 Tricolor نیاز به ترند چند رنگ را برآورده می‌کند

شرکت Oerlikon Neumag پیشرو در ساخت ماشین آلات خطوط تولید الیاف مصنوعی با استفاده از ماشین نخ فرش کارآمد BCF S8 در نسخه‌های تک رنگ و سه رنگ، روش مناسبی را برای مشتریان خود ارائه داده است.

راه‌حل آنها بار دیگر در کانون توجه DOMOTEX asia / CHINAFLOOR امسال از ۲۴ تا ۲۶ مارس ۲۰۲۱ در شانگهای قرار دارد. مخاطبان حرفه‌ای آنها می‌توانند مزایای این سیستم را در غرفه نمایشگاهی Oerlikon Neumag W3 D26 مشاهده کنند.

Oerlikon Neumag در DOMOTEX asia / CHINAFLOOR

چه در حالت تگ رنگ و چه در حالت سه رنگ، داده‌های عملکرد و جزئیات تکنولوژیکی نسخه‌های BCF S8 در بسیاری از نمایشگاه‌ها و رویدادهای بین المللی تأثیر زیادی بر بازدیدکنندگان خود گذاشته‌اند: با حداکثر ۷۰۰ فیلامنت در هر نخ، BCF S8 به طور قابل توجهی بهتر از رقبای خود عمل می‌کند.

BCF S+ 400 filaments، همچنین تولید رشته‌هایی تا ظرافت ۲.۵ dpf را تضمین می‌کند. علاوه بر این، سرعت پردازش پیچنده جدید Witras III-37 بیش از هر زمان دیگری و با سرعت ۳،۷۰۰ متر در دقیقه است – و در مقایسه با فناوری‌های قبلی، توان عملیاتی تا ۱۵ درصد را فراهم می‌کند. در آخر، بهره‌وری سیستم ۹۹ درصد و همچنین امکان صرفه‌جویی در مصرف انرژی تا ۵ درصد برای هر کیلوگرم نخ فراهم است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نسخه BCF S8 Tricolor برطرف کننده تمام نیاز شماست

از حالت ملانژ گرفته تا جدایی دقیق – روند بازار به سوی چندین رنگ برای تولید فرش ادامه دارد. گزینه‌های تمایز محصول با توجه به نسخه‌های انعطاف‌پذیرتر مخلوط رنگی BCF S8 ، بیش از گذشته در دسترس تولید کنندگان نخ فرش قرار دارد. بیش از ۲۰۰۰۰۰ شید رنگی مختلف و مشتق شده از سه رنگ، توسط مولفه اصلی فرآیند و در حال ثبت اختراع CPC-T (واحد فشرده سازی رنگ پاپ)، فراهم شده است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×