اخبار نساجی

انعقاد تفاهمنامه ۷ میلیارد دلاری بانک ملت و صندوق توسعه ملی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

انعقاد تفاهمنامه 7 میلیارد دلاری بانک ملت و صندوق توسعه ملی

بانک ملت با صندوق توسعه ملی تفاهمنامه عاملیتی به مبلغ ۷ میلیارد دلار به امضا رساند.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در مراسمی در محل صندوق توسعه ملی، تفاهمنامه ۷ میلیارد دلاری به امضای دکتر علی دیواندری مدیرعامل بانک ملت و رحیم قربانی رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی رسید.

دکتر دیواندری در مراسم انعقاد این تفاهمنامه که بالاترین مبلغ تفاهمنامه امضاشده با صندوق توسعه ملی تاکنون است، گفت: بسیار خرسندیم که آنچه تحت عنوان سرمایه نسل های آتی در این صندوق ذخیره شده است در اختیار بانک های عامل قرار می گیرد تا به طرح هایی تخصیص یابد که باعث افزایش ثبات و توسعه ملی می شود.

وی با بیان این نکته که بانک ملت از بانک هایی است که ظرفیت جذب مناسبی دارد، یادآور شد: این بانک تاکنون عملکرد مطلوبی در حوزه طرح های توسعه ای و زیربنایی به ویژه حوزه انرژی و نفت و گاز از خود نشان داده و تجارب خوبی در سایر حوزه ها مثل فولاد و سیمان داشته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر این نکته که با امضای این تفاهمنامه، امکان جذب منابع در حوزه این گونه طرح ها فراهم می شود اضافه کرد: این امکان که به مدد همه مسوولان فراهم شده، گام مهمی در جهت آینده نگری کشور به شمار می رود و اثرات مثبتی بر اقتصاد کشور خواهد داشت.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که منابع خارجی با محدودیت مواجه شده و کارآفرینان نیازمند منابع هستند استفاده از منابع صندوق توسعه ملی بسیار می تواند کارگشا باشد.

دکتر دیواندری در عین حال از مسوولان صندوق توسعه ملی به دلیل انتخاب بانک ملت به عنوان یکی از بانک های عامل صندوق توسعه ملی و انعقاد بالاترین مبلغ تفاهمنامه با این بانک قدردانی کرد.

دکتر رحیم قربانی رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی هم با اشاره به همکاری مطلوب دست اندرکاران بانک ملت برای فراهم شدن امکان انعقاد این تفاهمنامه، گفت: این صندوق تاکنون ۱۴ میلیارد و ۷۶۰ میلیون دلار تفاهمنامه منعقد کرده است و امروز نیز بالاترین میزان تفاهمنامه را به مبلغ ۷ میلیارد دلار با بانک ملت امضا می کند.

وی در عین حال از بانک های عامل خواست تا این سرمایه مردمی را با دقت و وسواس زیاد صرف امور مولد و کارهای زیربنایی کنند تا کشور بتواند رشد ۸ درصدی و دستیابی به مقام نخست اقتصادی منطقه را در افق ۱۴۰۴ محقق کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×