اخبار فرش ماشینی

اندونزی؛ افزایش تولید منسوجاتی با ارزش افزوده بالاتر

 

اندونزی؛ افزایش تولید منسوجاتی با ارزش افزوده بالاتر

 

وزارت صنعت اندونزی در حال تشویق صاحبان شرکت‌های نساجی داخلی، است تا به تولید محصولات با ارزش‌افزوده بالاتر در سال ۲۰۱۳ روی آورند.

به گزارش دفتر مطالعات آماری و راهبردی انجمن صنایع نساجی ایران، وزارت صنعت اندونزی در حال تشویق صاحبان شرکت‌های نساجی داخلی، به ویژه شرکت‌های کوچک و متوسط (SMEs) است تا به تولید محصولات با ارزش‌افزوده بالاتر در سال ۲۰۱۳ روی آورند و از هجوم واردات این کالاها به اندونزی جلوگیری کنند.

مدیرکل بخش SMEs در وزارت صنعت اندونزی اظهار داشت که هجوم واردت منسوجات به اندونزی رو به افزایش است که به بدون شک بر روی تولید شرکت های کوچک و متوسط داخلی تأثیرگذار می‌باشد. بنابراین، دولت در حال تشویق شرکت‌های داخلی است تا محصولات برتری را طراحی و تولید کنند که از حجم واردات کاسته شود.
او افزود: «شرکت‌های بزرگ نساجی باید با شرکت‌های کوچک و متوسط همکاری کنند تا اگر چنانچه این شرکت‌ها در فروش محصولات خود در بازارهای بین‌المللی دچار مشکل شدند بتوانند آن‌ها را در بازارهای داخلی به فروش برسانند.»

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بر اساس اعلام انجمن نساجی اندونزی، در فصل نخست سال جاری صادرات منسوجات این کشور کاهش یافته که دلیل عمده آن نیز به کاهش تقاضا از سوی اتحادیه اروپا، که یکی از بزرگترین خریداران این محصولات از اندونزی است، مربوط می‌باشد. رشد صادرات منسوجات این کشور در سال جاری عمدتاً به سفارشات ایالات متحده آمریکا و ژاپن وابسته خواهد بود.

منبع: ATA Journal, FEB/MAR 2013

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×