اخبار فرش ماشینی

افزایش ۷۶ درصدی درآمد گمرک اصفهان

مدیر کل گمرک اصفهان از افزایش ۷۶ درصدی درآمد گمرک در چهار ماهه امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان اسداله احمدی ونهری گفت: در چهار ماهه سال ۹۲ افزون بر ۲۱۵ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال حقوق ورودی اخذ و به خزانه واریز شده است که این میزان درآمد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد رشد داشته است .

وی خاطرنشان کرد:گمرک اصفهان درچهار ماهه سال ۱۳۹۲تشریفات صادرات ۷۰۸ هزار و ۶۲۳ تن کالا به ارزش ۳۸۴ میلیون و ۹۳۳ هزار دلار انجام داده است.که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزن ۵۸ درصد افزایشو از حیث ارزش ۲۳ درصدکاهش داشته است .

احمدی ونهری اذعان داشت : بخش صنعتی و شیمیایی با اختصاص ۹۸درصداز وزن و ۹۳درصد از ارزش ، بیشترین سهم رادراین مدتداشته است.

مدیر کل گمرک اصفهان اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۲۶۱ تن محصولاتکشاورزی و غذایی به ارزش افزون بر ۲۲ میلیون و ۶۱۵ هزار دلار طی چهار ماهه ابتدای امسال از گمرکات استان اصفهان صادر گردیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از حیث وزن ۱۴ درصد کاهش و از نظر ارزش ۵ درصد رشد داشته است.

اسداله احمدی ونهری گفت: صادرات اداره کل گمرک استان اصفهان در چهار ماهه ۱۳۹۲را شامل۴۶۵ نوع کالابه ۵۰ کشور جهان بودهو افغانستان با وارد کردن ۱۴۱ میلیون و ۴۰۶ هزار دلار کالا از طریق گمرک استان جایگاه اول رابه خود اختصاص داده و عراق با وارد کردن ۱۲۷ میلیون و ۸۰۱ هزار دلار در مکان دوم و پاکستان با ۳۷ میلیون و ۲۲۰ هزار دلار در جایگاه سوم قرار دارد .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی در خصوص مهمترین کالاهای صادراتی از گمرک اصفهان بیان داشت: آهن آلات و فولادبا ۸۹ میلیون و ۴۹۰ هزار دلار، سوختهای معدنی با ۸۹ میلیون و ۲۵۹ هزار دلار و فرش ماشینی با ۴۸ میلیون و ۶۶۳ هزار دلار عمده ترین اقلام صادراتی گمرکات استان اصفهان بوده است

مدیر کل گمرک اصفهان در خصوص مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت : در چهار ماهه سال جاری ۲۹۱ فقره پرونده مظنون بهقاچاق با ارزش ۳۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال در واحد قضایی گمرک اصفهان تشکیل گردیده است که از حیث تعداد ۹درصد کاهش و از نظر ارزش ۱۶درصدکاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×