اخبار فرش ماشینی

افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

افتتاح نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی

 

مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی صبح دوشنبه ۶ آبان، با حضور مقامات صنعتی کشور برگزار شد.

این نمایشگاه که با نظارت و همکاری انجمن صنایع نساجی ایران، جامعه متخصصین نساجی ایران و اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران برگزار گردید از تاریخ ۶ لغایت ۹ آبان ماه و در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه صبح دوشنبه با حضور مهندس صالحی‌نیا، معاونت امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت، آقای دکتر خان محمدی، نایب‌رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، سرکار خانم نصرالهی، مشاور معاونت امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، آقای دکتر نعمت‌اله مردانی، مدیرکل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت و جمعی از اعضای هیأت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران برگزار شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شایان ذکر است که شرکت کنندگان در سالن‌های ۳۵، ۳۸ و ۳۸A این نمایشگاه و در فضایی به وسعت ۱۱۲۱۳ متر مربع به نمایش آخرین دستاوردها و تکنولوژی خود در زمینه ماشین آلات نساجی، ماشین های گلدوزی، ماشین های دوخت و برش، منسوجات خانگی، مواد اولیه و نخ، محصولات نساجی، پوشاک و صنایع وابسته پرداخته‌اند و علاقه‌مندان میتوانند از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ از این نمایشگاه دیدن نمایند.

گفتنی است ۱۳۶ شرکت داخلی و ۹۲ شرکت خارجی از کشورهای آلمان، کره جنوبی، اسپانیا، تایوان، ایتالیا، ترکیه، هندوستان، پاکستان، چین، ژاپن، فنلاند، یونان، سوئیس و سنگاپور در این نمایشگاه حضور یافته و به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود خواهند پرداخت که نسبت به تعداد شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی دوره قبل به ترتیب با رشد ۵۶ و ۱۲۴ درصدی روبرو شده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×