اخبار فرش ماشینی

اعلام موضع دبیرخانه انجمن صنایع نساجی درخصوص هشتمین دوره انتخابات اتاق های بازرگانی

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

هشتمین دوره انتخابات اتاق های بازرگانی نزدیک است و فعالین صنعتی و تجاری کشور می کوشند تا به نوعی نقش موثری در انتخاب نمایندگان بخش خصوصی ایفا کنند

بدون تردید تشکل ها، انجمن ها و اتحادیه های صنفی و صنعتی به عنوان منتخبین اعضا، نقش ممتازی در این حوزه می توانند ایفا کنند.

انجمن صنایع نساجی ایران نیز به عنوان یکی از قدیمی ترین و فعال ترین تشکل های بخش خصوصی کشور ضمن حمایت معنوی از حضور فعال مدیران، کارآفرینان و فعالین بخش خصوصی در انتخابات اتاق های بازرگانی و استقبال از حضور گروه ها، ائتلاف های مختلف که منجر به ارائه برنامه ها و اهداف متنوع و همچنین پرشورتر شدن انتخابات این دوره اتاق های بازرگانی گردیده است همچون دوره های گذشته سعی کرده است که حضوری فعال در این عرصه داشته باشد و ضمن ارسال فراخوان هایی به اعضای خود، از ستادهای فعال در انتخابات نیز دعوت نموده است تا با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی بتوانند در جلسه هیات مدیره این تشکل به ارائه دیدگاه ها و برنامه های خود بپردازند و طبق برنامه ریزی انجام شده برخی گروه ها در هفته های گذشته و برخی دیگر در هفته های آتی در انجمن حضور خواهند یافت. بدیهی است این حضورها به منزله حمایت از لیست های مذکور نبوده و تصمیم نهایی منوط به اتخاذ تصمیم توسط هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران خواهد بود که حتما توسط ارگان های رسانه ای انجمن به اطلاع عموم خواهد رسید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

لذا ضمن فراخوان مجدد از اعضای انجمن و نیز ستادهای فعال در حوزه انتخابات اتاق های بازرگانی برای اعلام نظرات و دیدگاه های خود، بدین وسیله به اطلاع می رساند اعلام موضع رسمی انجمن درخصوص لیست نهایی مورد حمایت از طریق وب سایت رسمی انجمن به اطلاع عموم خواهد رسید و لذا بدین وسیله اخبار منتشره در برخی رسانه ها مبنی بر اعلام حمایت انجمن صنایع نساجی ایران از برخی گروه ها را تکذیب می نماید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×