اخبار نساجی

احتمال اعطای معافیت‌های مالیاتی برای تحقیقات صنعتی

 

احتمال اعطای معافیت‌های مالیاتی برای تحقیقات صنعتی

وزیر صنعت، معدن و تجارت از احتمال تخفیف مالیاتی دولت به پروژه‌های تحقیقاتی واحد‌های صنعتی خبر داد.
به گزارش ایسنا، مهدی غضنفری دیروز در نشست بین تشکل‌های علمی و صنعتی با وزارت صنعت گفت: دولت از اعطای معافیت یا تخفیف مالیاتی به تحقیقات تجاری‌سازی واحد‌های صنعتی حمایت می‌کند، چرا که این کار هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

او با اشاره به این‌که نوسانات نرخ ارز در چند ماه گذشته بازار را دچار مشکل کرد، افزود: در چنین شرایطی سیستم بانکی ریسک‌پذیری خود را از دست داده و بانک‌ها به بهانه افزایش نقدینگی از دادن تسهیلات به تولید‌کنندگان خودداری می‌کنند.

غضنفری افزود: وضعیت به گونه‌ای شده که میزان گشایش اعتبار اسنادی (ال.سی) برای واحد‌های تولیدی به رقم بی‌سابقه ۱۳۵ درصد ارزش کالای وارداتی رسیده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت هم‌چنین با اشاره به افزایش شدید نیاز واحد‌های تولیدی به منابع ریالی و ارزی اظهار کرد: انجمن‌های صنعتی و علمی پیشنهاد‌های خود را برای برون‌رفت از شرایط کنونی به وزارت صنعت ارائه کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گزارش ایسنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز برخلاف همایش‌ها و نشست‌های قبلی خود در جمع خبرنگاران حاضر نشد و اعلام کرد که قائم مقام وی به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×